שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו משה כחלון סיכם עם הרשימות החרדיות על שמירה על חזית אחידה לאחר הבחירות, וזאת כדי למנוע מיו"ר זהות, משה פייגלין, את תיק האוצר, כך דווח  הערב (שני) בחדשות 13. כחלון אמר כי "פייגלין מייצר קפיטליזם קיצוני נטול חמלה" והסביר כי הוא "בעד יותר מעורבות כלכלית".



לפני יומיים אמר כחלון בכנס סיכום קמפיין בגני התערוכה בתל אביב כי לא ייכנס לממשלה בה פייגלין יכהן כשר אוצר. "יש לי מחויבות לציבור ודרך ואם חס וחלילה, פייגלין יהיה שר האוצר, כולנו לא תהיה בממשלה הזו. אדם שמוכן לומר שהוא הולך לבטל את הקצבאות לנכים, אנחנו לא ניתן לזה לקרות".



"אתה נכנס לממשלה יש לך התחייבות קואליציוניות ואז אתה חייב להצביע ואני אומר עכשיו, דקה לפני ההצבעה אני אקטע את היד כדי שלא אוכל להצביע", הדגיש."הבחירות האלה הוכרעו, המחנה הלאומי ימני ירכיב את הממשלה הבאה. תארו לעצמכם ממשלה כזו בלעדינו", הוסיף כחלון, "שאף אחד לא יספר לכם על גרעון. ארבע שנים הייתי שר האוצר, זה מספיק זמן לבדוק אותי? אז תבדקו. כלכלת ישראל נמצאת במקום הטוב ביותר מאז קום המדינה".



כולנו מכחישים את הדיווח: "לא היה ולא נברא. אין תיאום בין כולנו לאף מפלגה בנושא מינוי שר אוצר. רק הציבור יקבע מי יהיה שר האוצר הבא של מדינת ישראל."



משה פייגלין. צילום: פלאש 90
משה פייגלין. צילום: פלאש 90