הליכוד פרסם היום (שלישי) סרטון בו נשמעת הקלטה של חברי הכנסת עפר שלח (כחול לבן) ועמיר פרץ (העבודה), בו הם מדברים על "דיל" שסגרו לכאורה עם המפלגות הערביות. "יש פה הזדמנות כמה שיותר מהר, אם תוכל להביא את אבי - אז אני אוכל להיכנס לחדר", אמר שלח. פרץ הוסיף: "על מנת להבטיח שהערבים לא ירסקו את הדיל נגד ביבי והליכוד. מי האויב שלנו, נתניהו". הסרטון הסתיים בכיתוב: "אסור לנו להביא על עצמנו את האסון הזה".
חבר הכנסת פרץ מסר בתגובה: "רק מי שעומד לטבוע נאחז בקש והופך שיחה לדיל פוליטי שלא היה ולא נברא. כנראה שהליכוד נואש ונקווה שהיאוש שלהם יהפוך למציאות עוד הלילה". חבר הכנסת שלח התייחס לסרטון בציוץ שכתב: "ביבי הנואש מפיץ שקרים, מבושלים משאריות של הקלטות סתר, כולל של שיחות שלי. אין שום דילים סודיים, אין שום קונספירציה: יש רק ביבי, שיודע שרק בדרכי מרמה יוכל להיאחז בשלטון. היום נעיף את השקרן".
כזכור, בשבועות האחרונים שודרו במהדורות החדשות השונות כמה הקלטות רבות של בני גנץ וגבי אשכנזי. בין היתר, גנץ נשמע בהן כשהוא חושף מה הוא חושב באמת על צמרת מפלגתו. בהקלטה נוספת, יו"ר כחול לבן נשמע כשהוא מאשר בפגישה סגורה כי יסכים לשבת עם נתניהו בממשלה.