לאחר שבמהלך היום (שלישי) נראה כי שיעור ההצבעה במגזר הערבי הינו נמוך מהרגיל, בשעה האחרונה להצבעה דווח על תנועה לעבר הקלפיות, ובחלק מהישובים הצטברו תורים. נתוני ההצבעה במגזר הערבי עמדו על 46%. רשימת חד"ש תע"ל הוציאה בקשה לוועדת הבחירות להשאיר את הקלפיות פתוחות עד 23:00. 
 
מוקדם יותר היום פורסם כי פעילים בציבור הערבי הביעו תדהמה מהשיעור הנמוך בצורה חסרת תקדים של אחוז המצביעים, וחלקם אף תלה את האשם בקמפיין חרם הבחירות שיצא ברחבי הארץ ובימים האחרונים תפס תאוצה רבה.

כך למשל, בנצרת שנחשבת לבירת הציבור הערבי הגיע האחוז ההצבעה ל-13%, ביפיע אחוז ההצבעה על 12%, סח'נין 15%, עראבה 14%, טירה 15%, ג'לג'וליה 18%, ראמה 18%, אום אל פאחם 9%, רהט 17%, מג'דל כרום 22%.  בכפר א-סייד בנגב העריכו פעילים מקומיים כי אחוז ההצבעה הגיע ל-4% בלבד. ערביי חיפה עומדים על 24.6%.
בכפרים דרוזיים כמו דליית אל כרמל הגיע אחוז ההצבעה ל-23.9% ובעוספייא 28%, אלו שני היישובים הלא היהודים שאחוז ההצבעה בהם הוא הגבוה ביותר. מנסור עבאס, יו"ר רע"ם-בל"ד אמר ל"מעריב": "אנחנו מכירים את דפוס ההצבעה בחברה הערבית ובטוחים שלקראת הערב אחוז ההצבעה יעלה בצורה משמעותית".
 
יו"ר מפלגת חד"ש תע"ל, איימן עודה, כתב בדף הטוויטר כי "חלום הבלהות שלנו, שהוא הפנטזיה של ראש הממשלה - כנסת ללא ייצוג לערבים, פתאום נראה כמו אופציה מציאותית. יודע שגוועאד זה ביידיש, אבל הדאגה לעתיד של הילדים שלנו היא אוניברסלית". 

.

פתק הצבעה של חד"ש תע"ל. צילום: פלאש 90