חומרי החקירה בתיקים 1000, 2000 ו-4000 עומדים החל מהבוקר (רביעי) לרשותם של פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. חבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) התייחס לנושא בראיון ב"כאן חדשות" ואמר: "העם החליט שהתיקים הם לא אירוע פלילי". הוא אמר במהלך המשרד כי "הציבור אמר שיש קו שהוא לא מוכן שבתי המשפט ומערכת האכיפה יחצו - זה הקו שראש הממשלה היה מצוי בו". 
לדבריו, לכבודו של נתניהו הומצא רף פלילי חדש של יחסים עם פוליטיקאים. "לא יכולים לחצות את הרף הזה ולהגיד שפוליטיקאי שדיבר עם התקשורת עבר עבירה פלילי", הסביר בראיון והדגיש: "העם הוא הריבון". 
כזכור, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נענה לבקשת סנגוריו של ראש הממשלה, שלא למסור את חומרי החקירה למעורבים בפרשות לפני הבחירות. הבקשה של הפרקליטים הוגשה ברקע החשש שיודלפו וישמשו נגד ראש הממשלה במהלך קמפיין הבחירות. על פי החלטת היועמ"ש, החשודים צריכים לתאם מועדים לשימועים בתוך שלושה חודשים.

בתוך כך, יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד) אמר בראיון בגלי צה"ל כי "נתניהו מאוד ממוקד מטרה - הרכבת הקואליציה, ובזה צריך להתרכז. אחר כך נגיע לשאר השאלות". לדבריו, הליכוד בחר נבחרת טובה. "אני מקווה שעם מספר המנדטים שלנו לרבים מחברי תהיה הזמנות לקבל תפיקידם בכירים. "ברור שבמשא ומתן הקואליציוני צריך לתת תיקים", הסביר, "במפלגות השונות לא כולם שואפים לתיקים הבכירים, אני מניח שעם הניסיון של ראש הממשלה ועם הרצון של המפלגות השונות, אפשר יהיה להגיע להסכם מהיר".
 
אתה רוצה להמשיך כיושב ראש הכנסת
ברור שאני אוהב את התפקיד שלי, הוא מאתגר ויש דברים שלא הספקתי לטפל בהם.
 
הוא התייחס לנושא החוק הצרפתי ואמר: "בימים האחרונים שלפני הבחירות היה ספין נחמד בנושא, וכעת הם נגמרו. הבקשה יכולה לבוא רק מנתניהו, הוא מעולם לא ניגש אלי לבדוק משהו כזה". הוא סיכם כי "אין לזה היתכנות או יסוד, לא יודע מאיפה המציאו את זה".