לאחר ספירת 98% מן הקולות ניתן לומר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו זכה לתמיכה גדולה בקרב המפלגות שנכנסו לכנסת ומלאכת הרכבת הממשלה, אם לא תהיינה הפתעות יוצאות דופן, תוטל עליו. אראל סג"ל שוחח בתוכניתו ב-103FMעם גדי טאוב ואיתמר פליישמן על תוצאות הבחירות ועל נאום הניצחון התמוה של בני גנץ: "לא ברור למה הוא עלה לנאום ניצחון כשברור לפי המדגמים שהוא מפסיד".



סג"ל: "אגלה למאזינים שעברתי אתמול לילה שהתחיל לא קל. השתתפתי בשידור של כאן 11, הסתובבתי בשדרות ממילא ולקחתי חצי כדור וליום. החלו להגיע ההדלפות מהסקרים של מנו ומינה וחשבתי לקחת כדור נוסף. נהייתי ירוק עד שהצצתי במדגם שלנו. 33% אחוזים מהציבור צפו אתמול בפייק מדגם. אסף נבו אמר לפני חודש או חודשיים שיהיה תיקו 35-35 מנדטים לליכוד ולכחול לבן. דייק. נתניהו הוא כמעט דמות תנכ"ית של מדינת ישראל. הבן אדם בן 70, עשה קמפיין לבדו, קרא את המהלכים לפני כולם וניצח ניצחון אדיר. הוא ישב ודיבר שלוש שעות בפייסבוק וקרא לאנשים להצביע. קשה לי להבין מדוע גנץ בחר לעלות לנאום ניצחון, גם על פי המדגמים הוא הפסיד".



איתמר פליישמן: "נתניהו הוא תופעה שייקחו לנו שנים להסביר אותה. מה שלא עבד ליצחק (בוז'י) הרצוג, לאלדד יניב ולאראל מרגלית - לא יעבוד גם לכחול לבן. זה כרטיס צהוב בוהק ביותר לפרקליטות וקריאה לחשבון נפש".



גדי טאוב: "למרות תחושת הקיפוח שלכם. אתם מעולם לא חוויתם את ההפך, את השמחה על הסקר והבכי על התוצאות. זה קרא לי במהפך ב-77 כשישבתי ובכיתי. הבנתי אז שאם בגין ינצח זה יהיה סוף העולם. מאז זה קרה לנו אין ספור פעמים".





אראל סג"ל: "הייתה כאן ריצה של המנגנון סביב נתניהו והציבור אמר לפרקליטות ולמנדלבליט שהוא לא מאמין להם ושהם מבינים שחיפשו בכל הכוח את הראש שלו".



גדי טאוב: "דווקא המפלגה של נפתלי בנט ושקד שנלחמה בבג"ץ קרסה".



איתמר פליישמן: "הטעות הגדולה ביותר שלהם הייתה ב'חוק ישראל היום'. הם ישבו מהצד. אם אתה לא נחוש בימין – אתה משלם".



אראל סג"ל: "ראו באיילת שקד כמי שתהיה יום אחד ראשת ממשלה. זו מכה קשה בכנף. אני מקווה מאוד שהם ייכנסו כי אני אוהב אותם. אני חושב שהעזיבה שלהם את הבית היהודי הייתה טעות. הם היו יכולים להמשיך עם הבית היהודי ולחבור לעוצמה יהודית. הסנטימנט המרכזי של הימין הלך לכיוון נתניהו".



גדי טאוב: "יש כאן קבוצה גדולה, חלקה ערכית, שמרגישה שהולכת להיות כאן ממשלה קיצונית, דתית ולפגוע בשלטון החוק. לא כולם שם אנשים צינים בדבריהם, חלקם הגונים. אלו אנשים שנדחפו לפינה".



אראל סג"ל: "גנץ מכחיש את המציאות כשאומר ששום דבר עוד לא נגמר. אני מזכיר שגנץ הוא זה שפסל את נתניהו. אני גם חושב שמדינת ישראל צריכה פיוס. שירים טלפון ויברך את נתניהו על הניצחון. שירד מהעץ שטיפס עליו".



איתמר פליישמן: "אין לנו שום עניין אישי או תיעוב אישי נגד אף אחד. הנהגת השמאל מרכז צריכה להוריד את הרטוריקה ולהתמודד עם הימין בעובדות".