ספירת קולות החיילים החלה היום (רביעי) בשעות אחר הצהריים, לאחר שנודע הבוקר כי גוש הימין זכה ל-65 מנדטים, לעומת 55 בלבד לגוש המרכז-שמאל. הצבעות החיילים עשויות להשפיע על מצבן של הימין החדש, רע"מ-בל"ד, כולנו ומרצ, שנמצאות קרוב לאחוז החסימה. השר לביטחון פנים גלעד ארדן ממפלגת הליכוד התראיין היום (רביעי) בגלי צה"ל והתייחס לתוצאות הבחירות שלא הפתיעו אותו לטענתו, ולקרב המפלגות על אחוז החסימה.



"המצב של המחנה הלאומי במדגמים תמיד הולך ומשתפר במהלך הלילה. אולי זה בגלל שהמצביעים שלנו מחזירים לתקשורת ולסוקרים", אמר ארדן 


על הניצחון של מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות וציין כי לא היה מופתע מן התוצאות.



השר התייחס ל"נאום הניצחון" של יו"ר כחול לבן בני גנץ לאחר המדגמים ובטרם התקבלו תוצאות האמת ולעג לו: "אמרתי שהוא יתחרט על הנאום המגוחך וריקודי ה'הבה נגילה' עם הרמטכ"לים. זה פתטי".



באשר לקרב של המפלגות והרשימות על אחוז החסימה והעובדה שהימין החדש לא עברה אותו אמר ארדן, כי "אשמח שנפתלי בנט ואיילת שקד ייכנסו, זו מפלגה משמעותית וראויה. הם לקחו הימור והאחריות היא על כתפיהם". עוד אמר, כי "כל מפלגות הקואליציה יצטרכו לחתום על פסקת ההתגברות".



השר דיבר על ציפיותיו מהממשלה החדשה שירכיב נתניהו, ואמר כי הוא "מצפה לקבל את אחד מהתיקים הבכירים בממשלה, לדוגמה תיק ביטחון הפנים, החוץ, המשפטים או החינוך.



על התחזקות הליכוד למרות חקירותיו של נתניהו אמר ארדן, כי "הציבור גילה בגרות וחוכמה יוצאת דופן כשהבין שלא המשטרה והפרקליטות קובעים, אלא רק בית המשפט בפסק דין חלוט".