ארבעה ימים לאחר שאמר השר יואב גלנט כי "השמאל ינק את מורשתו מסטלין ולנין", היום (רביעי) לאחר שנודע כי מפלגתו הליכוד זכתה בבחירות, הוא מתנצל על האמירה הזו במהלך ראיון לערוץ 12. "כשהדם חם, נאמרים דברים לא נכונים", הסביר.  



תחילה התייחס גלנט בראיון לחלוקת התיקים שעתידה להתקיים בתהליך המשא ומתן עם המפלגות שייכנסו לקואליציה, וטען כי "אני מוכן לתפקד שר הביטחון מבחינת הכשרתי, אני משאיר את כל נושא קביעת התיקים בידי ראש הממשלה נתניהו. ראיתי אותו ביממה האחרונה, לאיש יש יכולות שלא ראיתי כמוהן. ביד אחת הוא מנהל אירועים בדרום או בצפון, וביד שנייה מדבר עם טראמפ ועם פוטין, כשהוא חד ומפוקס מאוד. זה מצביא במערכה". 

כאשר ניצב גלנט בראיון מול הטענה כי היה מאד בוטה במהלך הקמפיין, הוא התנצל, ואמר: "באידנא דריתחא של התהליך, כשהדם חם, נאמרים דברים לא נכונים. אמרתי דברים שלא היו צריכים להיאמר, לפחות מבחינת הפרשנות שלהם, מתנצל בפני כל מי שפגעתי בו".

כאמור, לפני ארבעה ימים השתתף גלנט באירוע שבתרבות, במהלכה נשאל כיצד יכהן נתניהו כראש ממשלה תחת כתב אישום, וענה כי "כל מי שינק כמו השמאל הישראלי את מורשתו מסטלין ומלנין מבין טוב שאצלם המטרה תמיד מקדשת את האמצעים". עוד אמר גלנט באותו אירוע: "אני לא מעלה על דעתי את הרגע בו יאיר לפיד יכנס את הקבינט המדיני-בטחוני. זה מעביר בי צמרמורת".