יו"ר מפלגת איחוד הימין, הרב רפי פרץ התקשר היום לראשי מפלגות ש"ס ויהדות התורה אריה דרעי ויעקב ליצמן והציע להם שיתוף פעולה ויצירת חזית אחידה למשא ומתן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת הרכבת הממשלה החדשה. במפלגות החרדיות טרם השיבו להצעה.



בתוך כך, בזמן שבימין החדש כוססים ציפורנים ומחכים לתוצאות הרשמיות של ועדת הבחירות המרכזיות שיקבעו האם הצליחו לעבור בעזרת המעטפות הכפולות את אחוז החסימה. במפלגת איחוד מפלגות הימין, ממנה פרשו שקד ובנט על מנת להקים את הימין החדש תוך שהם מעוררים ביקורת רבה בקרב חברי הכנסת של המפלגה וכפי שהראו תוצאות הבחירות, כנראה גם בקרב מצביעיהם האפשריים, התעורר לו עימות בין שני מובילי המפלגה לגבי היחס למצבה העגום של הימין החדש. 
ח"כ בצלאל סמוטריץ' צייץ בטוויטר כי "‏אנחנו נצטרף לדרישת שקד ובנט לספירה מחודשת של קולות החיילים. יש פה ריח רע מאוד של ניסיון מכוון להעלים מנדטים של הימין ואסור בשום אופן לתת לזה לקרות". מנגד יו"ר המפלגה, הרב רפי פרץ אמר כי "בשעות האחרונות אנחנו ניזונים משמועות אין סוף בעניין ספירת קולות החיילים. יש לי אמון מלא בשופט חנן מלצר ואנחנו נמתין באחריות ובשיקול דעת להודעה רשמית מטעם ועדת הבחירות".

מיד לאחר מכן פרסם סמוטריץ' ציוץ נוסף. "שיהיה ברור: גוש ימין גדול, ובתוכו עוד ארבעה מנדטים לימין האידיאולוגי שישמור יחד איתנו על נתניהו כשתגיע תכנית טראמפ, חשובים פי אלף מנקמה מטומטמת, ואפילו מעוד מנדט שלנו. אני כועס על מה שבנט ושקד עשו, אבל מדינת ישראל יותר חשובה! מי שאומר אחרת הוא פשוט פוליטיקאי קטן ואגואיסט".