לקראת קואליציה: ניצחונה הצפוי של מפלגת הליכוד בבחירות 2019, שאמנם טרם פורסם רשמית בהיעדר תוצאות האמת של ועדת הבחירות המרכזית, לא מונע מראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו, לפעול למען הקמת ממשלתו החמישית. במסגרת מגעים מתקדמים לאיחוד בין מפלגתו של נתניהו, למפלגתו של שר האוצר משה כחלון, כולנו, במהלך היממה האחרונה, הוצעה האפשרות להקמת סיעה משותפת של 40 חברי כנסת - כשבהם 35 חברי כנסת מהליכוד, ועוד 4-5 חברי כנסת מכולנו, כך לפי דיווח שפורסם הערב (חמישי) במהדורת "כאן 11".

עוד נמסר בדיווח כי הסיעה הזו היא אבן דרך במטרה להגיע למיזוג מלא בין כולנו לליכוד, בהתאם, כחלק מההסכם המשותף, משה כחלון ימשיך לשמש כשר האוצר גם בממשלה הבאה. למעשה, האיחוד יאפשר לכחלון להישאר בממשלה גם אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו.

עוד פורסם כי ראש הממשלה שואף למנות את מקורביו מרשימת הליכוד, ביניהם חבר הכנסת יריב לוין לשמש כשר המשפטים ואת חבר הכנסת אמיר אוחנה לשר התקשורת. עוד צוין בכאן 11 כי בכירים בליכוד שוחחו עם האגף הימני בכחול-לבן, והציעו להם להצטרף לממשלת ימין בראשות נתניהו. ממפלגתו של משה בוגי יעלון, תל"מ, נמסר כי "אין סיכוי שזה יקרה".

על פי ההערכות, ההסכם ייסגר עד אמצע השבוע הבא, וכחלון יגיע לאירוע הרמת הכוסית המסורתי של תום מערכת הבחירות, וישתתף בחגיגת הניצחון של מפלגת השלטון.