שר הכלכלה, ח״כ אלי כהן, מאשר בריאיון לתוכנית ל"זירה חופשית" ברדיו חיפה כי מתקיימות שיחות עם בין הליכוד לכולנו על חבירה. ״אל תשכחו שאני ומשה כחלון הגענו מהליכוד. נמליץ לריבלין על נתניהו״, אמר. "אנו אחרי חודשים אינטנסיביים של קמפיין. 150 אלף איש בישראל הביעו אמון בכולנו, בכחלון, בי ובכל החברים. נכון שקיווינו ליותר מ-4 מנדטים אבל אפשר להסתכל גם על חצי הכוס המלאה", הוסיף כהן.



לדבריו, "זה לא סוד שגם משה וגם אני הגענו מתוך הליכוד. אנו במהות אנשים שצמחנו בליכוד ובדעות המדיניות אין שוני. תמיד נהגנו בהגינות לפני הבחירות. אמרנו שנמליץ על נתניהו ולא זגזגנו".



על המגעים עם הליכוד אמר: "אין עשן בלי אש. יש בהחלט עשן, אבל עוד לפני הכניסה צריך לראות את הדברים שדאגנו להם - נכים, קשישים, מערכת בריאות. אלה דברים שאנו דורשים מהליכוד. בנושא הזה באנו עם מאה חמישים אלף איש מאחורינו".



עוד ציין כהן, כי תנאי ראשון להיות חלק מהליכוד זה התחייבות לטפל בקשישים במערכת הבריאות, במעונות יום ובעסקים קטנים. "אנו רוצים שהדברים ימשכו. אחרי שנדבר על הדברים האלה נוכל לדבר גם פוליטיקה וכל היתר. ברגע שאתה מחזיק במשרד האוצר יש לך נגישות להשפיע בצורה המהותית ביותר על חלוקת התקציבים, לכן מדובר על האוצר".