התנאים של יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, לכניסה לממשלה יכללו את תיק הביטחון ודרישה להעביר את חוק הגיוס כלשונו, כפי שנוסח על ידי הצבא וללא השינויים שהחרדים מבקשים, כך דווח הערב (שישי) בחדשות ערוץ 12.

לפי הדיווח, ליברמן שומר כעס על ראש הממשלה בנימין נתניהו על שניסה "לשתות" לו קולות של עולים מחבר העמים, אך גילה סיפוק על כך שלא הצליח כפי שעשה למפלגות אחרות. בערוץ 13 דווח כי סוגיית החסינות עבור ראש הממשלה עשויה לעלות במסגרת המו"מ הקואליציוני. כמו כן, הליכוד יאמר לשותפות הקואליציוניות העתידיות להיערך לקיצוץ בתקציב המדינה. 

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר לערוץ 13 כי מפלגתו לא תשב עם ממשלה בראשות יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ, והכחיש כי ליברמן נפגש בחו"ל עם מס' 2 במפלגה, ח"כ יאיר לפיד.
 
גנץ התקשר היום לראש הממשלה נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות, כך נמסר מדוברו של ראש הממשלה. "עם סיום ספירת הקולות וקבלת תוצאות האמת אני מברך אותך על ההישג בבחירות, אנחנו נמשיך לשרת את אזרחי ישראל ואני מאחל לך ולכל עם ישראל חג שמח", אמר גנץ בדבריו לנתניהו. 
 
ברכתו של גנץ לנתניהו מגיעה לאחר יומיים וחצי בהם נמנע מלהתקשר לראש הממשלה על מנת לברך אותו, זאת על רקע הכרזתו המוקדמת בליל הבחירות כי הוא יהיה זה שירכיב את הממשלה החדשה. נתניהו השיב בתגובה: "תודה לך, אני מברך אותך בחג שמח. נחזיר את ישראל לרגיעה, כל אחד בתפקידו. שבת שלום".