מנחה הליכוד TV, אלירז שדה, דחה בראיון לערוץ 12 ששודר הערב (שבת) את הטענה כי לקח חלק בתעמולה. איש התקשורת אמר כי הראיונות שערך עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא היו מבוימים, ואמר כי הבקשה מגולשים לנחש מה היה בטלפון הפרוץ של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הייתה "סאטירה". המנחה סיפר גם כי שלח הודעות לפרשן אמנון אברמוביץ' לאחר המערכון ששודר עליו באתר. 

"אם לא היו נותנים לי את הרוח הגבית, האנשים, זה היה מאוד קשה. ברגע שאתה רואה את התגובות ופוגש אותם בשטח וברשתות החברתיות זה מקל. אתה מרגיש לא לבד", אמר. "בטוח שכאיש תקשורת, יש, אתה יודע, אני חי בעולמי, אני 10 שנים בתקשורת. יש המון כלי תקשורת שיש להם איזה קו מסוים, קו מנחה, שגם, אני מדבר איתך גם מאחורי הקלעים. שפחות יתלהבו מהרעיון, פחות אולי ירצו קשרים בעתיד, למרות שאני חושב, אני בטוח שההפך הוא הנכון" .
שדה דחה את הטענה כי הראיונות שלו עם ראש הממשלה נתניהו היו מבוימים. "למה כאילו? זה היה ראיון, היו שאלות והיו תשובות", השיב. "אני כלי תקשורת, אני לא חדשות. אני גם לא מגדיר את עצמי כעיתונאי כן? חלילה", הוסיף. 

כאשר נשאל על ההאשמות של נתניהו נגד חבר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער בפורמט שאמור לייצג את המפלגה, אמר שדה: "אני חשוב שבסופו של דבר, כל ח"כ וכל שר שהגיע וגם ראש הממשלה, בסופו של דבר אני לא יצרתי ויכוחים באולפן הזה, אלא להפך. היה חשוב לי כמראיין או כליכוד טי-וי, לתת במה לכולם ואת דעתם, כל אחד בחר לעשות בבמה הזו מה שהוא רוצה". 

 החיקוי של אמנון אברמוביץ' בליכוד טי.וי. צילום מסך
החיקוי של אמנון אברמוביץ' בליכוד טי.וי. צילום מסך

 
בעקבות הדיווח כי הטלפון הנייד של גנץ נפרץ על ידי האיראנים, שאלו בליכוד טי-וי את הגולשים מה לדעתם היה בטלפון. "אני חושב אתה יודע, שבתוך קמפיין, אמרתי לך, יש גם דברים היתוליים, בידוריים, וזה מותר וזו סאטירה, ודרך להעביר מסרים או מציאות או קצת, אתה יודע, להיות בקשר עם הבוחרים, זה בסדר גמור. כל אחד והתשובה שלו, אני לא אדון עולם", אמר. 
שדה אמר כי יצר קשר עם הפרשן אמנון אברמוביץ', נכה צה"ל, לאחר מערכון בליכוד טי-וי שנתפס כלועג למראו החיצוני. "שלחתי לו ווטסאפ, ואחרי זה גם אס-אמ-אס ואני לא זוכר באיזה מקום הוא ענה לי, אבל הוא ענה לי. לעשות את זה ודאי, אני מגיע לבן אדם ישיר, קודם כל שהוא ידע שלי לא הייתה כוונה בכלל לדבר בתחומים האלה".
כשנשאל האם לקח חלק בהסתה נגד התקשורת, השיב: "לא, אני חושב שלא ניתן להסית אלא אם כן יש בסיס מסוים. אם הציבור בא ואומר 'חבר'ה, אני לא מאמין בתקשורת', ברגע שזה ככה אז יש בעיה". על התגובות נגדו אמר: "אני חושב שמי שאמר את זה, זה מגיע ממקום מאוד לא מבין ולא מקצועי, שלא מבין איך המערכת עובדת".