למרות הווטו של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, במפלגת השלטון טרם סתמו את הגולל על הבאתה של שרת המשפטים היוצאת איילת שקד לליכוד. ח"כ מיקי זוהר הבהיר הבוקר (שלישי) כי הסיפור עדיין לא נגמר. "שקד היא חזקה מבחינה אלקטורלית וזו הייתה שאיפה מבחינתי לחזק את הליכוד", אמר חבר הכנסת המקורב לרה"מ בגל"צ, "צירופה של שקד עדיין על הפרק. הסיפור עוד לא נגמר ואי אפשר לפסול זאת על הסף. עוד לא ירד מסדר היום. אני חושב שכדאי להתאזר בסבלנות ולהמתין. אני סבור שעניין איילת שקד טרם ירד מהשולחן והוא עדיין אופציה מבחינת הליכוד וקיים סיכוי מסוים שהיא תהיה לבסוף במפלגה".

כזכור, שלשום דווח בחדשות 13 כי הניסיונות בקרב בכירים בליכוד לנסות ולשריין לשקד מקום ברשימה נתקלו בהתנגדותה של רעיית ראש הממשלה. לפי הדיווח, בפגישה של בכירים בליכוד עם נתניהו היא אמרה: “איילת שקד לא תהיה בליכוד. נקודה”. תגובת הליכוד לדיווח: “לא היו דברים מעולם”.
 
זוהר התייחס בנוסף להתבטאותו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' וציין כי אין סיכוי שיכהן כשר משפטים בקדנציה הבאה. אני חד משמעית יכול לומר כי הוא לא יהיה שר המשפטים. זה לא תיק שהיה מיועד לו. בעזרת השם התיק יהיה בידי יריב לוין שהוא המתאים ביותר לתפקיד. אין כרגע משמעות כל כך גדולה מי יהיה כרגע שר המשפטים". עוד הבהיר זוהר כי  "נתניהו לא מתכוון להיות שר המשפטים או לקחת שום תיק אחר, למעט שר הביטחון. שר המשפטים יהיה בוודאות מישהו מהליכוד - חוטובלי, אלקין או לוין".

ח"כ זוהר. צילום: דוברות הכנסת
על פיטורם של בנט ושקד מתפקידם כשרים, אמר: "מהרגע שבנט ושקד לא נבחרו, ראש הממשלה החליט לא להשאיר אותם בתפקידם. בנוגע לאיוב קרא זה בגלל שהוא חלק מרשימת הליכוד. יכול להיות שהוא יהיה גם בכנסת הבאה והמקום שלו יהיה ריאלי. אם בסוף איילת שקד ובנט יתמודדו ברשימה עצמאית אנחנו ניאבק איתם על כל קול".
בנוגע לבעיות באישור האיחוד עם כולנו, ציין: "אני מבין את הטענה שהמזכירות היא לא הגוף המוסמך. אין לי ספק שהאיחוד עם כולנו יעבור לבסוף במרכז הליכוד. בשביל למנוע בחירות נוספות אנחנו צריכים להיות תנועה גדולה וחזקה".