מסתמן כי העתירה נגד ההסכם לריצה משתתפת של הליכוד עם מפלגת כולנו של משה כחלון יידחה על ידי בית הדין של הליכוד. עמדת הרוב, כפי שמופיעה בטיוטה שנכתבה על ידי נשיא בית הדין של הליכוד עו''ד מיכאל קליינר, סברה כי בדיעבד יש להכשיר את ההסכם עם כולנו למרות שהוא מנוגד לחוקת הליכוד. קליינר קבע כי אמנם נתניהו היה מחויב להביא את ההסכם לאישור מרכז המפלגה שהיא המוסמכת לאשר הסכם זה, אך בדיעבד יש להכשיר את ההסכם לאור המציאות הפוליטית המורכבת והתנהלות יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.



לפי הטיוטא לאור התנהלות ליברמן, היה חייב נתניהו לוודא כי כחלון יצביע בעד פיזור הכנסת ולכן הבטיח לו כי ישריין עבור מפלגתו 4 מקומות ריאליים ברשימה המאוחדת. כיוון שכחלון כבר קיים את חלקו בהסכם והצביע בעד פיזור הכנסת, אזי לטענת קליינר אין להורות על ביטולו. יש לציין כי קליינר סובר שיש להכשיר את כל 4 השריונים של כולנו, זאת למרות שח"כ רועי פולקמן לא קיים את ההסכם ונעדר מההצבעה על פיזור הכנסת.



מנגד, עמדת המיעוט סבורה כי אין תוקף להסכם עם כולנו שכלל לא הועלה על הכתב וכל שכן שלא פורסם וכי אין למזכירות הליכוד סמכות לאשר אותו אלא דווקא לחברי מרכז הליכוד.



כזכור, חברי הכנסת מיכל שיר ואריאל קלנר הגישו עתירה לבית הדין של הליכוד, במסגרתה ביקשו לפסול את השריונים של חברי ״כולנו״, כיוון שההחלטה בנושא התקבלה ללא סמכות, ולא לפי החוק והנהלים המקובלים בליכוד. חברי הכנסת שיר וקלנר, הציעו לחילופין ובמקרה של הצעת פשרה בלבד, כי רק השריונים של השרים משה כחלון ואלי כהן ישארו בתוקף, ויבוטלו השריונים של השרה יפעת שאשא-ביטון וח״כ רועי פולקמן מהנימוקים הבאים:



ח״כ פולקמן והשרה שאשא-ביטון התבטאו לא אחת כנגד תנועת הליכוד, וכן הביעו תפיסת עולם שונה מחזון ומטרות תנועת הליכוד. ח"כ פולקמן אף הגדיל לעשות שעה שנעדר בכוונת מכוון מההצבעה בכנסת בעניין הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-21. חברי הכנסת העותרים צפויים לערער על ההחלטה לבית המשפט המחוזי.