רשימת כחול לבן זכתה להישג נאה בדמות 35 מנדטים בבחירות, אך לא הצליחו להרכיב קואליציה עקב התנגדות החרדים לשבת עם מספר 2 ברשימה, יאיר לפיד, לו יש הסכם רוטציה על ראשות הממשלה עם בני גנץ. בימים האחרונים פורסם כי יעלון תקף את לפיד בשיחות פרטיות על כך שהסכם הרוטציה פוגע במפלגה, והרטוריקה הלעומתית נגד החרדים מונעת ממנה אפשרות להקים קואליציה.



הערב (חמישי) פורסם ב"בחדשות 13" כי כאשר פנה יעלון ללפיד בסוגיה, השיב לו לפיד בתקיפות: "אם כבר פותחים את הסיכומים, בוא נפתח גם את ההסכם שהביא חמישה מנדטים למפלגה שלך. אתם לא עוברים את אחוז החסימה, אז למה שלא נפתח גם את ההסכם הזה?".



כאמור, ברביעי האחרון דווח בחדשות 12 כי יו"ר תל"ם ח"כ משה (בוגי) יעלון יצא בשיחות פרטיות בחריפות רבה נגד הסכם הרוטציה בין לפיד לבין בני גנץ וקרא לבטלו. על פי הדיווח, יעלון אמר בשיחות עם גורמים פוליטיים כי "לפיד הלך על קמפיין נגטיבי, קמפיין של שנאה שעשה לנו נזק. הוא פגע בציבורים שבקלות יכולים היו למצוא בית בכחול לבן, או להפוך לשותפים שלנו בעתיד".


הרוטציה פוגעת בו? בני גנץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
"יש לא מעט אנשים מהמרכז והימין שהיו רוצים ויכולים להצביע כחול לבן, אבל חוששים מהעמדות שלו. הוא מצטייר יותר אנטי. חשבנו שהוא יהיה גורם מחבר יותר אבל יש מי שמושכים אותו שמאל", צוטט יעלון. "הרוטציה שלו על ראשות ממשלה עם בני השפיעה על מצביעים לרעה. זה מגובה בסקרים גם עכשיו".
מנגד, כל חברי הרשימה מקפידים להתבטא בתקשורת בעד הסכם הרוטציה ונגד פיצול המפלגה, שכאמור זכתה בהישג נדיר יחסית בבחירות האחרונות. למרות זאת, נראה כי מתחת לפני השטח אכן מתקיים מאבק מסוים בין ראשי הרשימה, אולם בשלב זה לא ברור האם הוא עשוי להוביל לפיצולה. 
המתיחות בצמרת "כחול לבן" נוגעת גם למתקפות החריפות של לפיד נגד החרדים, מתקפות שלדעת בכירים במפלגה מרחיקה את האפשרות שכחול לבן תכונן בעתיד קואליציה. היום פרסם לפיד בפייסבוק פוסט חדש ותקיף שבו עמד על הצורך להעביר את חוק הגיוס שעמד במרכז המשבר שהביא לבחירות חדשות.