אהוד ברק לא מסתפק בעבודה ובמרצ, וקורא גם לכחול לבן להצטרף אליו, כך דווח הערב (שישי) ב"החדשות". על פי הדיווח, בכחול לבן לא מעוניינים בשלב זה וטוענים שהאופציה לצרף את ברק נבדקה בעבר ונזנחה משיקולים אלקטורליים. עוד עולה מהפרסום כי כעת ברק יוכל לטעון מעתה והלאה שלא הוא זה שמפלג את הגוש, אלא כחול לבן.
בנוסף, בכאן 11 דווח כי ברק רוצה לרכז את כל הגוש לפתק אחד - מכחול לבן עד הרשימה המשותפת שיכלול את כולם גם מרצ והעבודה. על פי הפרסום, מי שלא ישתתף - יואשם על ידי ברק ואנשיו כמי שפוגע בסיכויי הגוש להקים את הממשלה הבאה. בכאן דיווחו כי בכחול לבן אמרו ש"זו פגיעה בדופן הימנית שלנו לא נוכל לשבת עם ברק ופרץ באותה מפלגה, אנחנו צריכים להביא קולות מהימין".
כזכור, מוקדם יותר השבוע ראש הממשלה לשעבר קיים מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב, בה הודיע על הקמת מפלגה בראשותו, בה לקחו חלק גם סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן, ד"ר קובי ריכטר ופרופסור יפעת ביטון. את הקמפיין של ברק ילווה היועץ האסטרטגי ליאור חורב.  

הוא נשא דברים באירוע, ופנה פנה למפלגת כחול לבן ואמר: "לכם בכחול לבן, אחיי לנשק, פקודי בעבר, וחברי הטוב יאיר לפיד, אני אומר - היריבות שלנו היא עם נתניהו ודרכו. יש מאות אלפים שמצביעים - פטריוטים ממש כמונו בליכוד וכולנו בבית היהודי ובימין החדש בישראל ביתנו ואפילו במפלגות החרדיות. אנשים שמבינים שנחצו כל הקווים האדומים".