ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ממשיך לצרף אנשים למפלגתו החדשה. אחרי יאיר גולן, יפעת ביטון ויאיא פינק, הפתיע היום (שני) ברק כשהודיע על המצטרפת הטרייה: נעה רוטמן, נכדתו של של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל



רוטמן אמרה על הצטרפותה למערכת הפוליטית כי "ההחלטה להצטרף לעשייה הפוליטית לא הייתה פשוטה. אבל אי אפשר עוד לשבת מנגד. אני מכירה מקרוב, מקרוב מאוד, את מחיר השנאה וההסתה. אסור להשלים עם ההקצנה בחברה הישראלית והיא איננה גזירת גורל". לדבריה, "הגיע הזמן לקבל את ההכרעות הקשות בעבור הילדים שלנו ולהחזיר את הממלכתיות, הבושה והתקווה. אי אפשר עוד למשוך זמן ולצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומנו, זו המשמרת של בני הדור שלי. זה החינוך והערכים שקיבלתי ובמידה רבה זהו צעד מתבקש".



"היו לי מחלוקות עם אהוד ברק. היו גם כעסים", אמרה רוטמן. "אבל, זה הזמן לאנשים אמיצים ונחושים. בעלי ניסיון שלא מפחדים. שמוכנים לשלם את המחיר, שלא באים לחמם את הכיסא. נדמה לי שאנחנו ניצבים ברגע האחרון ממש על מנת להחזיר את ישראל למסלול. אם לא הייתי עושה מעשה כעת לא הייתי שלמה עם עצמי".



אהוד ברק אמר כי "אני שמח מאוד על הצטרפותה של נעה. חובתנו להעביר את השרביט לדור הבא ולא להוריש להם את אותן הבעיות והאתגרים עמם המנהיגות הוותיקה הייתה צריכה להתמודד. אני מתכוון לעשות את הכל על מנת לאתחל את המדינה מחדש על מנת שילדנו ונכדינו יזכו למציאות טובה יותר מההווה שלנו".