ח"כ מיקי זוהר מהליכוד היה גורם מרכזי במאמצים להרכיב קואליציה ולהימנע מהליכה לבחירות נוספות, מאמץ שכידוע לא נשא פרי. במהלך אירוע שישיתרבות של עיריית כפר סבא היום (שישי) אמר ח"כ זוהר כי "בשום שלב לאורך כל התהליך גם כשהתחלתי בתהליך פיזור הכנסת לא רצינו ולא פיללנו לבחירות. ניסינו להקים ממשלה כפי שהתחייבנו לציבור בהתאם למה שהשותפות הפוטנציאליות שלנו התחייבו לציבור".

"לא הייתה מפלגת ימין שלא התחייבה שתשב עם נתניהו, כולל ליברמן. לצערנו הייתה התעקשות של ליברמן שזיהה שהוא לשון מאזניים, הוא התבצר בעמדה שבעינינו נשמעת מופרכת. הוא אמר שהוא לא מוכן לשנות פסיק מחוק הגיוס. בפועל חוק הגיוס לא עושה כלום, כי צה"ל אומר שהוא רוצה להפחית את כמות המתגייסים לצה"ל לא רק במגזר החרדי. בסוף החוק לא היה פקטור רציני לגיוס והוא התעקש בצורה לא ברורה. ליברמן רימה את בוחריו".
לגבי האפשרות שהליכוד יקים ממשלה בתמיכת המפלגות הערביות, הכחיש זוהר את הדברים: "לא שקלנו אפילו לשנייה אחת הקמת ממשלה בתמיכת מפלגות ערביות. הם רמזו לי שהם מוכנים לאפשר לנו להקים ממשלה. העברתי את המידע לראש הממשלה והתשובה הייתה חד משמעית שאין שום סיכוי".
ח"כ זוהר הבטיח כי לא יהיו בחירות נוספות. "לא יהיה חוק פיזור כנסת נוסף. בפעם הבאה נעשה הכל כדי להרכיב את הממשלה ואם לא נצליח גנץ ינסה להרכיב את הממשלה", אמר.