בית הדין של הליכוד יתכנס מחר לדון בשתי עתירות חדשות שהגישו חברי התנועה, ובהן הם דורשים לקיים בחירות מקדימות לראשות המפלגה ולרשימתה לכנסת. היועץ המשפטי של הליכוד, עו"ד אבי הלוי, מבקש מבית הדין לדחות את העתירות על הסף.
 
עתירה אחת הוגשה על ידי חמישה מחברי המפלגה – שלמה חזן, שלמה מדמון, יעקב בן סעדון, אלי דלאל ודוד סבג - והאחרת על ידי עו"ד אביעד ויסולי.
העתירות מבקשות לבטל החלטה של מזכירות הליכוד מה־28 במאי שלא לקיים פריימריז לראשות הליכוד ולהקפיא את רשימת המפלגה לכנסת ה־22. 
 

בנימוקיו לדחיית העתירות החדשות ציין הלוי כי בעקבות אותה החלטה וחקיקת החוק לפיזור הכנסת ה־21, הוגשו לבית הדין של הליכוד כמה עתירות שעסקו באותו נושא. "בית הדין קיים דיון ארוך בעתירות ונתן בהן פסק דין מנומק, שבמסגרתו דחה את העתירות לקיום בחירות מקדימות של מועמדי הליכוד ומועמד המפלגה לראשות הממשלה", כתב. "כוחו של פסק הדין יפה כלפי כל מוסדות התנועה וחבריה ובכלל זה גם כלפי העותרים, למרות שלא היו צד לעתירות".
 
אחד העותרים, שלמה חזן, אמר למעריב: "התחלנו מערכה. אם יהיה צורך נפנה לבית המשפט המחוזי על מנת להוציא צו על תנאי או צו מניעה שיאסור על ראש הממשלה להגיש לוועדת הבחירות לכנסת ה־22 את רשימת הליכוד שהוגשה בבחירות לכנסת ה־21".
 
בתוך כך, בית המשפט המחוזי בתל אביב ידון היום בעתירה של הח"כים מיכל שיר ואריאל קלנר (הליכוד) נגד שריון מקומות לחברי מפלגת כולנו ברשימת הליכוד בבחירות הקרובות. זאת לאחר שבית הדין של הליכוד דחה לאחרונה את העתירה שהוגשה בנושא זה. הלוי מבקש בשמו של יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו מבית המשפט לדחות את העתירה על הסף.