ראש הממשלה לשעבר ויו"ר ישראל דמוקרטית אמר הערב (שבת) בראיון לערוץ 12 כי המיליארדר האמריקאי ועבריין המין ג'פרי אפשטיין "ריצה את עונשו" בעת שקיים עימו קשרים עסקיים. בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות", ברק סירב גם לחשוף את פרטי עבודתו עבור קרן וקסנר ודיבר גם על קשריו למפיק ההוליוודי הארווי וויינסטין שהואשם באונס ובהטרדה מינית של עשרות נשים. 
 
"אין לגביי טענה על שום עבירה, אבל ראש ממשלה מכהן ששקוע עד הצוואר בפלילי מנסה ליצור השוואה ביני לבינו על ידי הסיפור הזה", אמר ברק על קרן וקסנר. "זה ספין גדול וחשוב שהשמאל לא ייפול לתוך המלכודת הזו ויאמץ את הספין הזה שמשרת את ראש הממשלה". 
"לא קיבלתי דין וחשבון מביבי ולא מאף אחד אחר", ציין. "אבל אני מתכוון להיות פעיל עוד 15 שנה ולהתפרנס מאותם הדברים עצמם, אני לא יכול להרשות לעצמי לאבד את ההשתכרות שלי דרך לחץ פוליטי. אני נותן ייעוץ במקומות אחרים ואם אני אפול פעם אחת למלכודת הזו, שאפשר להוציא ממני פרטים על ייעוץ שנתתי, איש לא ישכור את שירותיי". 

ברק נשאל מדוע הוא מסרב לחשוף את המידע למרות שנשיאת הקרן, אלקה אברמסון, אמרה כי היא מוכנה שיחשוף אותם. "היא אומרת אבל היא מבינה בדיוק שמדובר בישראל ומדובר בשיח פוליטי", אמר. "אני יועץ של בנק גדול בשווייץ. אני חוזר ואומר האם אי פעם ביקשת מעורך דין שהתמנה לשר שיפרט את הייעוצים שהוא נתן. הוא לא יכול לספר לך את זה. אין פה שום עבירה. כל המשחק הוא ספין פוליטי. האנשים האלו החליטו להטיל אימה עליי. הם חקרו למי עשיתי ייעוצים. ואני אומר, אין שום סיכוי שאני אומר ואני לא אתנגד לומר אם קרן וקסנר - הלקוח - תחליט לומר". 
על קשריו עם ג'פרי אפשטיין אמר ברק: "הוא ריצה אז את עונשו. הוא עבר עבירות חמורות מאד. אני עסקתי גם בפעילות עסקית וגם פרטית מול בן אדם שבמילייה שלו היו נשיאי האוניברסיטאות המובילות בארה"ב, היו פילנטרופים המובילים בעולם, פילוסופים, אנשי רוח, שרים וסגני שרים לשעבר בממשלי קלינטון ואובמה ואנשים מרכזיים מאד במשטר של טראמפ. המערכת האמריקאית כולה לא שמה עליו תג שהוא פסול. אתה מצפה שאני אבחין? זה לא נעים שאנשים שאתה מכיר שנים ארוכות, קודם ביבי, עכשיו הוא מעורבים בפלילים. זה לא נעים אבל זה המצב ואני לא נהפך מזה לנגוע בשום דבר".

ראש הממשלה לשעבר נשאל גם על קשריו העסקיים לוויינסטין. "אני לא ידעתי למה הוא רוצה ולא הכרתי את החברה. הוא ביקש לדעת על איזה חברה ישראלית שעוסקת בתיווך, נתתי לו את הפרטים של החברה, ולא ידעתי", אמר ברק. "הערכים משתנים, באמריקה וגם פה. תנועת "מי טו" עשתה צעד עצום. ברור שהיום לא הייתי מתייחס לאותו אדם. אחת החברות שבשליטתו היא שותפה מוגבלת בתוך שותפות רשומה פה בישראל, שיש שם כסף של חברה שקשורה אליו. אין לו שום מעורבות. ברור שאם היה עכשיו הייתי בוחר והייתי לוקח מישהו אחר. אני לא קשור אליו בשום דבר. אני מכיר אותו". 
יו"ר ישראל דמוקרטית התייחס לסיבה להקמת המפלגה החדשה למרות שאמר בעבר כי הוא תומך באיחוד בגוש המרכז-שמאל. "אני נכשלתי פעם קודמת. לא פעלתי רק בטוויטר, אלא בהרבה מאד תחומים כדי להביא לזה שייווצר האיחוד הנכון", ציין. "נכשלתי. גנץ וכחול לבן היה הישג חסר תקדים אבל המטרה לא הושגה. אני מאמין שצריך ויהיה איחוד. אני אעשה את הכל כדי שיהיה איחוד".

"אני אמשיך קצת לתקוף את נתניהו, בכל זאת צריך לשמור את המתח", הוסיף רה"מ לשעבר. "ממחר אנחנו יוצאים בקמפיין של התחייבויות. אני בעבר התחייבתי וקיימתי. עכשיו אני אתחייב לעשות משהו קונקרטי תוך זמן מסוים, דוגמה אחת - חוקה לישראל. אנחנו מתחייבים תוך שנה להעביר חוקה לישראל. שהיא תהיה מבוססת על הכרזת העצמאות, שבין היתר היא תקבע שיש שני קדנציות ואנשים עם כתב אישום לא יכולים לכהן. אנחנו מתחייבים שתוך שנתיים יהיה גבול למדינת ישראל, גבול שיהיה בו רוב ושימנע את הצורך לספח מיליוני פלסטינים. יהיה גבול לישראל.