למרות ניסיונות הפיוס הרבים ב"כחול לבן", נראה כי המפלגה שהוקמה מאיחוד כוחות בין בני גנץ, משה יעלון, יאיר לפיד וגבי אשכנזי, לא מצליחה לעבוד בהרמוניה, והערב (חמישי) ב"החדשות 12" נחשפה מתיחות חדשה בצמרת המפלגה. על פי הדיווח, ב"יש עתיד" ישנו זעם על מה שהם מחשיבים כיחס מקל על הדלפות - בעיקר מצד חברת הכנסת עומר ינקלביץ' הנחשבת למקורבת ליו"ר המפלגה גנץ.



הקשר הקרוב בין ינקלביץ' לגנץ שם אותה בעמדה בה היא נחשפת למידע רגיש רב, שחלקו מצא את דרכו לתקשורת. חברת הכנסת אף נתפסה פעם על חם מעבירה מידע פנימי ונכשלה בבדיקת פוליגרף בנושא. למרות זאת, התחושה במפלגה היא כי למרות הנזק שגורמות ההדלפות לתקשורת למפלגה, העניין לא טופל באופן מספק על ידי גנץ, וחלק אף הרגישו כי בשל הקרבה של ינקלביץ' ליו"ר המפלגה היא נהנית מ"חסינות על מעשיה". התחושות האלה אף הובילו לשיחות קשות בין לפיד לגנץ ולאחר מכן לינקלביץ' עצמה.



מכחול לבן נמסר בתגובה: כחול לבן הינה האלטרנטיבה השלטונית היחידה למשטר נתניהו ואנו נחושים להמשיך במסע להחלפת השלטון. צר לנו כי גורמים פוליטיים איזוטריים ושוליים עוסקים באובססיביות במיחזור מידע, הכפשות ורכילות ומנסים לחבל במאמץ