רומז למשהו? מספר ימים לאחר התקיפה שבוצעה בבגדד, בה נהרגו אנשי חיזבאללה, בחרו היום (ראשון) אנשי הקמפיין של הליכוד לפרסם סרטון בו ראש הממשלה מאיים לפעול נגד האיראנים בעיראק. "נפעל נגדכם בעיראק, נפעל נגדכם בכל זמן ובכל מקום כדי להגן על מדינתנו וכדי להגן על עמנו", איים נתניהו בסרטון. עד כה, אף גורם לא נטל אחריות על התקיפה שאירעה בשבוע שעבר. 
דבריו של נתניהו הוצגו בסרטון לאחר ריאיון בו נראה חבר הכנסת מכחול לכן יאיר לפיד בראיון שהעניק ל-CNN.
אמש האשים בכיר במשמרות המהפכה של איראן כי על פי חקירות ראשוניות, ישראל עומדת מאחורי תקיפת מליציית 'אל-חשד אל-שעבי', הנתמכת על ידי טהרן, בבגדד בליל חמישי האחרון, בה נהרגו שני אנשי חיזבאללה. על פי הגורם, שאמר את הדברים  לעיתון "אל-ג'רידה", היוצא לאור בכווית, מל"טים ישראליים שוגרו מבסיס אמריקאי בסוריה, ותקפו את יעדים, בהם היו טילים לטווח קצר ובינוני.
 


הוא ציין כי במשמרות המהפכה הגיעו למסקנה זו משום שסוג הטילים ששימשו להפציץ את המחנה, הוא אותו סוג המשמש את חיל האוויר הישראלי בדרך כלל במהלך פעילותו בסוריה. על פי ראש מועצת השבטים הערבים בעיראק לאל ערביה, במוצב שהופצץ היו טילים בליסטיים מתוצרת איראן, שהועברו אליו לאחרונה באמצעות משאיות שנועדו להובלת אוכל בקירור. כתב העיתון הוסיף כי המוצב שייך גם למשמרות המהפכה וגם לארגון חיזבאללה.