ריקושטים של חיבור: זעם רב וביקורת חריפה במפלגת העבודה מופנים כלפי היו"ר החדש, ח"כ עמיר פרץ, לאחר האיחוד בשבוע שעבר עם יו"ר מפלגת גשר, אורלי לוי-אבקסיס, ובעקבות כוונתו לשריין עוד שני מועמדים בשריון אישי לעשירייה הראשונה במפלגה, על פי דיווח שהתפרסם הערב (שלישי) במהדורת כאן 11. השריונים האישיים יתווספו לשריונים שהובטחו  למפלגת גשר שמשולבים לרשימה המשותפת בשיטת ה"ריצ'רץ'".
עוד דיווח, כי בכירים במפלגת העבודה מאיימים בעזיבת המפלגה אם אכן יקבל פרץ את השריונים אותם הוא מבקש, שכן הדבר מקטין את סיכויים להיכנס לכנסת לאחר סבב הבחירות הקרוב בספטמבר. האפשרויות העומדות בפני הבכירים במפלגה הוא להתפקד לשורותיה של מפלגת מרצ, או שמא לעבור למפלגתו החדשה של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק - ישראל דמוקרטית. 
את הדיונים לקביעת זהות הרשימה הסופית לכנסת ה-22, קבע יושב הראש פרץ לסוף החודש הקרוב, דבר המגביר את זעמם של הבכירים הנוספים ברשימה, שכן, אין להם יכולת להחליט על זהותם או להטיל וטו על מינויים בעיתוי כל כך קרוב לנעילת הרשימה.

כזכור, ביום חמישי בשבוע שעבר הציג פרץ במסיבת עיתונאים את החיבור עם יו"ר מפלגת גשר אורלי לוי אבקסיס. ההסכם בין שתי המפלגות הוא על שריונים בשיטת הריצ'רץ' - קרי, על כל חבר ממפלגת העבודה בעשירייה הראשונה, ייכנס חבר מפלגת גשר.