המשא ומתן על חיבור בין הימין החדש לבין איחוד מפלגות הימין נמצא בחיתוליו אבל המחלוקות ברורות מאוד כבר עכשיו. כעת, מלבד השאלה מי יעמוד בראש הרשימה המאוחדת, הוויכוח נסוב גם על חלוקת עשרת המקומות הראשונים. בימין החדש רוצים חמישה נציגים בעשיריה הראשונה - ריצ'רץ' בין המפלגות, בעוד שבבית היהודי ובאיחוד הלאומי מציעים להם רק שלושה.
בתוך כך, ל"מעריב אונליין" נודע הבוקר (רביעי) אודות דברים שאמר בכיר באיחוד מפלגות הימין נגד השרה לשעבר איילת שקד, ובעיקר נגד נפתלי בנט. "היא רק פלקט, הצבתה בראש המפלגה היא בלוף. מי שמנהל בפועל את העניינים הוא עדיין בנט", אמר הבכיר והוסיף: "כי במהלך הפגישה בין שקד לפרץ אמרה שקד שבנט ינהל את המשא ומתן מולם". הבכיר ציין גם שלהערכת אנשי מפלגות הימין, בנט מערים קשיים בכוונה על הדיונים מתוך כוונה להוביל את המשא ומתן לפיצוץ ולרוץ לבד.
מהימין החדש נמסר כי הם דוחים את הטענות ואומרים כי 'מדובר בקשקוש'. "חבל שבאיחוד מפלגות הימין עוסקים בלשון הרע ובהשמצות במקום לעבוד. שקד ובנט נחושים לפעול בכל הכוח למען האיחוד ולכן הניחו הצעה הוגנת שאפילו מעניקה יתרון לאיחוד מפלגות הימין, למרות שבכל הסקרים "הימין החדש" מובילה. איילת מנהיגה את המפלגה בצורה ברורה והיא מעורבת בכל פרטי המשא ומתן", הסבירו במפלגה, "הטענות הללו מגוחכות. אנחנו מציעים לחברינו באיחוד הימין להתרכז באחדות המחנה. מבחינתנו אפשר לסגור עוד הערב". כרגע, על פי הסקרים, כל הצדדים נהנים מריצה ברשימה משותפת ולמרות האיבה האישית והחשדנות ההדדית - כנראה שזה מה שייקבע בסוף אם האיחוד יצא לפועל.