בעוד בשמאל חוגגים את החיבור החדש, בימין עדיין עסוקים בכיפופי ידיים לקראת האיחוד. אתמול קראה יו"ר הימין החדש איילת שקד לאיחוד מפלגות הימין לקבל את הצעתה לריצה משותפת. "אחדות בימין היא צו השעה", הזהירה. "הציבור לא יסלח למי שלא יאפשר את זה. התפשרנו. הכדור נמצא בידיים של איחוד מפלגות הימין. אני קוראת להם להסכים להצעה שלנו וללכת יחד כמה שיותר מהר". 

יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, צייץ אמש בתגובה: "שמחתי לשמוע שהימין החדש מוותרת על הדרישה לריצ'רץ' ומקבלת את הצעת הבית היהודי־האיחוד הלאומי למקומות 4, 7 ו־10. איילת שקד, בואי ניפגש עוד הערב לסגור את ראשות הרשימה". גורם המעורה במגעים אמר כי בעקבות הורדת הדרישה לריצ'רץ' הצדדים כבר קרובים להסכם, וכי אם הכל ילך כשורה - ההסכם יוצג כבר ביום ראשון.

מי שבינתיים נותר מחוץ לשיחות הוא איתמר בן גביר, בכיר עוצמה יהודית, שאתמול ביטל פגישה עם פרץ בטענה שדבר הפגישה הודלף לתקשורת כדי להפעיל לחץ על הימין החדש להתקדם לקראת חתימה. בן גביר אמר: "לא נהיה קלף מיקוח במשא ומתן בין הבית היהודי לימין החדש". הוא אף העלה סברה כי המדליף הוא השר בצלאל סמוטריץ', חברו למפלגה של הרב פרץ.
 
שקד אמרה אתמול: "אם האיחוד הזה יתאפשר, בכוונתי להמשיך לבצע איחודים נוספים של כל מפלגות הימין ולהקים מהן גוש ימין. מפלגה רפובליקנית גדולה עם מגוון רחב של דעות, מימין לליכוד. אני רואה את עוצמה יהודית כחלק מהחיבור הגדול. המטרה היא להקים גוש גדול של כל הימין האידיאולוגי".
 
בליכוד, ובעיקר בסביבתו הקרובה של ראש הממשלה, לא מפרגנים לשקד, אבל ציוץ בולט אחד עורר זעם רב ברשתות החברתיות: יונתן אוריך, יועצו הפוליטי של נתניהו, צייץ את תמונתה של שקד בעיתון "ידיעות אחרונות" לקראת ראיון שפורסם עמה היום וכתב: "קיבלתי את 'בלייזר' מוקדם השבוע", כרמז עבה לכך ששקד היא רק פנים יפות, אולי דוגמנית שמעטרת את שער העיתון ותו לא. לכך הגיבה שקד: "זו פעם ראשונה בהיסטוריה שאישה עומדת בראש מפלגת ימין. הוא כנראה צריך להתרגל".