פייגלין כבר לא יחבור לאיילת שקד ולנפתלי בנט. מפלגת זהות הגישה היום (רביעי) את רשימתה לבחירות לכנסת ה-22, ובכך אין יותר אפשרות של איחוד עם איחוד מפלגות הימין. יו"ר זהות, משה פייגלין, החליט להתמודד באופן עצמאי לאחר שכל ניסיונותיו לחיבורים בגוש הימין עלו בתוהו. 

לאחר הגשת הרשימה אמר פייגלין כי "האותיות שהוצעו לנו הם ז' ו-ן'. אני מגיש את הרשימה ביום הולדתי ה-57 כך שהכל יוצא לטובה. מה שחשוב זה לא האות אלא הבשורה שיוצאת מכאן הבשורה המדימה של חרות פרטית ולאומית שמובילה מפלגת זהות. בסקרים האחרונים אנו עוברים את אחוז החסימה. התמונה התבהרה ואנו כעת הכתובת היחידה למי שלא רוצה להצביע ליכוד או למפלגה חרד"לית. הגשנו רשימה מעולה של מועמדים ומועמדות. לאחר הבחירות נמליץ לנשיא להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על מי שיוביל את המחנה הלאומי".
לאחר פייגלין נמצאים ברישמת זהות גלעד אלפר, רונית דרור, ארקדי מוטר ורפאל מינס. כזכור, בבחירות הקודמות הייתה הזתמנה זהות כהפתעת הבחירות , אולם בסופו של דבר היא לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה.

בתוך כך, מפלגת נעם, שהבוקר נרשמה התקדמות במגעים בינה לבין עוצמה יהודית, ויש כבר טיוטת הסכםבין שתי המפלגות לריצה משותפת בבלוק טכני, כאשר איתמר בן גביר יוצב במקום הראשון. בעקבות ההתקדמות, הודיעה מפלגת נעם כי היא דוחה את התור כדי לא למנוע חתימת הסכם. איתמר בן גביר תקף הבוקר בגל"צ וטען כי ישנם גורמים בימין המאוחד שניסו למנוע את החיבור עם מפלגתו. "להערכתי יש מישהו בין הגורמים בבית היהודי הזה שמנסה לתקוע לאיילת שקד מקלות בגלגלים. גורם שרוצה שהיא תיכשל".

עוד הוסיף בנוגע להצעות שהוצעו לו מהימין המאוחד: "פנו אליי כל עם כל מיני הצעות לג'ובים. אני רוצה אדיאולוגיה. הציעו לי סגן שר ויו"ר ועדה. אני יכול להיות חבר כנסת אבל זה לא מה שמניע אותי. לא הכיסאולוגיה מניעה אותי".

לאחר מכן התייחס בן גביר להצעשה שקיבל מהבית היהודי לקבל את מקום 8 ו-12 ברשימה:עו"ד איתמר בן גביר: "הצעת מפלגת הבית היהודי מלמדת שהאיחוד בעיניהם הוא רק סיסמה ריקה מתוכן. סמוטריץ' ובנט מוכנים לסכל את שלטון הימין כדי שאופיר סופר, מוטי יוגב ומתן כהנא יהיו ברשימה לפני איתמר בן גביר, ומראים שהכיסאולוגיה חשובה מהאידיאולוגיה. קבלת ההצעה המגוחכת תגרום למצביעי עוצמה שלא לצאת לקלפיות ואנו יוצאים לדרך אחראית בבלוק טכני עם מפלגת נועם שתציל את קולות הימין".
על רקע המגעים בימין, באיחוד מפלגות הימין קרו לליכוד לשריין מועמד משלהם על מנת להביא לאיחוד עם עוצמה יהודית, אולם בליכוד שבים ומבהירים כי מכסת השיריונים כבר מוצתה בחיבור בין הליכוד לבין ״כולנו״. לא יהיו שיריונים נוספים.