סגן היו"ר בן גביר? המאמצים לאיחוד גדול בימין נמשכים, כאשר מטרתה של יו"רית הימין המאוחד איילת שקד כרגע היא צירוף עוצמה לישראל לאיחוד. על פי דיווח הערב (רביעי) ב"החדשות 12", במסגרת ההצעה שהוגשה לעוצמה לישראל, הוצע כי למפלת הימין הקיצוני ישוריינו המקומות ה-8 וה-13 ברשימה המשותפת, ואת תפקיד סגן יושב ראש הכנסת. עם זאת, עוצמה יהודית בשלב זה דחתה את ההצעה.



יש לציין כי עד לפני מערכת הבחירות הקודמת, במרץ 2019, נחשב בן גביר לגורם מוקצה מחמת מיאוס בפוליטיקה הישראלית, בשל שיוכו לתנועת כהנא חי, ופעולותיו בתקופה של לפני רצח רבין, אז הוא הציג את סמל הקאדילק שנעקר מרכבו של ראש הממשלה תוך שהוא אומר "אנשים הצליחו להוציא את הסמל הזה מהמכונית, כמו שאנחנו הגענו לסמל הזה, אנחנו יכולים להגיע לרבין". על פי הדיווח, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה למנוע את הצטרפות עוצמה לישראל למפלגת הימין המאוחד, וזאת מחשש שקולות מתונים יותר שהיו מצביעים לשקד יירתעו מהחיבור - עם זאת בבחירות הקודמות נתניהו היה הכוח הדוחף לצירוף עוצמה יהודית לאיחוד מפלגות הימין, למרות רתיעתו ההתחלתית של שר החינוך רפי פרץ מהחיבור למפלגה הכהניסטית. 



כזכור, מוקדם יותר היום פנו בימין המאוחד לעוצמה יהודית ואמרו:  "זו קריאה נוספת ואחרונה לעשות את הדבר הנכון", אמרו באיחוד הימין למפלגת עוצמה יהודית. "הצענו לך הצעה הוגנת ביותר שמבטיחה לך ייצוג של 2 חברים בכנסת הבאה. כעת נשארה רק 'שאלת הכבוד'", מוסיפים במפלגה. "בשביל להגיע לאחדות ולשלב כוחות, צריך לעשות ויתורים. אין דרך אחרת. כל אחד מאיתנו התפשר למען האחדות ולמען טובת מחנה הימין. זהו רגע גורלי לימין ולארץ ישראל. עם ישראל לא יסלח למי שפגע בארץ ישראל למען כבודו האישי", והוסיפו, "איתמר, אל תסגור את השער לאחדות".