"לא יהיה לנתניהו רוב בלעדינו", כך אמר הבוקר (חמישי) שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בעת שהתראיין בכאן ב'. ליברמן התייחס לאיחוד במפלגות הימין ולממשלה הבאה שתקום לאחר הבחירות, וכן ציין כי לאחר הבחירות הוא יכוון שוב לתיק הביטחון. 



"אנחנו רוצים ממשלה לאומית רחבה ליברלית. כל השאר זה פחות חשוב", אמר ליברמן. "אנחנו רוצים את משרדי הביטחון, הקליטה, הבריאות והפנים. יש הרבה אנשים שהם לא פחות טובים ממני בנושאי הכלכלה והאוצר, כך שאני מעדיף לעשות את מה שצריך בעת הזו בביטחון, להחזיר את ההרתעה לצה"ל ולישראל".  



בנוסף, ליברמן טען בראיון כי לדעתו לנתניהו יש "דיל" עם עמיר פרץ, יו"ר מפלגת העבודה-גשר, ליום של אחרי הבחירות. ליברמן אמר כי "ברור לי שנתניהו סגור עם עמיר פרץ". במפלגת העבודה הגיבו לדבריו: "לא נשב עם נתניהו ולא ננהל איתו מו"מ".



עמיר פרץ הגיב גם הוא בראיון בכאן ב', ואמר כי "היכולת של ליברמן להמציא שקרים היא ידועה. אינני מועמד לתפקיד נשיא המדינה נקודה. לא נשב עם נתניהו, לא ננהל מו"מ איתו. אם נחליט על עסקה מלוכלכת נפנה לליברמן שיתווך בה".



מה אתה חושב על האיחוד בימין? 
"אני לא מתערב בזה, זה לא מעניין אותנו. יש לנו משנה סדורה, יש לנו עקרונות. נתניהו יכול לנסות להתערב שם, אותנו זה לא מעניין".

באשר לתקרית שהתרחשה במהלך הלילה בגבול עזה, ליברמן האשים בדבריו את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ב"כניעה לטרור", וטען כי "יש פה שחיקה מתמשכת בהרתעה הישראלית. בשבוע הבא ממשלת ישראל תעביר עוד 30 מיליון דולר לחמאס. המסקנה שהפלסטינים, כולל ביהודה ושומרון, יודעים שמול ישראל כדאי להפעיל אלימות".