פרסום ראשון: על רקע הלחץ של ראש הממשלה על איתמר בן גביר ונפתלי בנט להתאחד, ולמרות ההכחשות המתמשכות של מפלגת הליכוד ובראשה ראש הממשלה, נראה כי היא זו שעומדת מאחורי הפרסומים נגד בנט, המאשימים אותו בפירוק גוש הימין. מהליכוד נמסר בתגובה: "אין תגובה". יש לציין כי מדובר בהפרה גסה של החוק, זאת לאור פסיקת יו"ר ועדת הבחירות, השופט מלצר, שאסר על מפלגות לפרסם פרסומים אנונימיים.



מהימין המאוחד נמסר בתגובה לפרסום במעריב: "אנחנו עסוקים בשעות אלו בניסיון אחרון לאחד את הימין, ומבקשים מהליכוד לעזור או להפסיק להפריע". בנוסף, בימין המאוחד החליטו להגיש עתירה נגד הליכוד ליו"ר ועדת הבחירות על הפרסום האסור. 

לאחר הפרסום במעריב, באתר כיפה הורידו את הבאנר האנונימי של הליכוד נגד בנט ושקד, ובחרו שלא להגיב לידיעה. באופן דומה, גם באתר סרוגים הבאנר האנונימי של הליכוד הורד. מ"סרוגים" נמסר בתגובה: "עם כל הכבוד לאבישי גרינצייג היקר (באמת, לא בציניות), אנחנו שומרים על פרטיות מאות לקוחותינו ואין לנו כוונה לחשוף אותם או להזיק להם בשום צורה".

פרסום נגד בנט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



אמש התייחס ראש הממשלה לפיצול בימין ואמר לשרים ולחברי כנסת מהליכוד כי "אם האנשים במפלגות הימין לא יתעשתו ויעשו חיבור גדול אנחנו נפסיד את השלטון. פשוט ככה". 



עוד אמר נתניהו: "לא ניתן לבצע שריונים נוספים מאחר ובליכוד יש זעקה גדולה על שריון כחלון וכולנו שלא מספק את הסחורה". עם זאת, בלשכת ראש הממשלה הכחישו וטענו כי "הדברים לא נאמרו".



היום בשעה 22:00 תינעל הגשת הרשימות לוועדת הבחירות לכנסת ה-22. כעת בגוש הימין מצפים לראות האם המו"מ מול מפלגת עוצמה יהודית יניב פרי והמפלגה תתאחד עם הימין המאוחד.