לקראת הבחירות הקרובות בעוד חודש וחצי התראיין היום (ראשון) יוסי לוי, לשעבר יועץ התקשורת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף?" ב-103FM וסיפק פרשנות על העצומה עליה חתמו חברי הליכוד בה הם יתחייבו לאחר הבחירות לתמוך בהטלת תפקיד ראש הממשלה אך ורק על בנימין נתניהו ולא על מועמד אחר מהמפלגה, על עתידה של מפלגת העבודה שגם לאחר החיבור עם אורלי לוי אבקסיס מדשדשת בסקרים והאיחודים שצלחו ואלו שלא צלחו בזירה הפוליטית.
 
מיזוגים ואיחודים אצל כולם, אבל ליברמן אינו בחגיגה ונותן את הטון לכולם. כי הוא לשון המאזניים.
"המיזוגים אכן הפכו את האחד ועוד אחד לשלוש ולכן היה כדאי. המיזוג של שקד ובנט לסמוטריץ' ופרץ היה נכון מבחינת גוש הימין, אבל בשל אי האיחוד עם בן גביר, פייגלין ונועם יילכו מנדטים לזבל. בצד השני של המפה לא ברור מה מביא המיזוג בין ברק למרצ, בנפרד זה היה הרבה יותר חכם. אם ברק היה רץ עם פרץ היה לו טוב יותר, אבל המיזוג בין אורלי לוי לפרץ הביא כלום. אם היה חיבור בין ברק ללוי – מישהי חברתית עם מישהו בטחוני, זה היה טוב יותר. כרגע לוי ופרץ על אותו טיקט, לכן מפלגת העבודה הופכת למפלגת נישה".

 
זאת מפלגה שהקימה את המדינה. לדעתך הם יעברו את אחוז החסימה?
"אני מאמין שכן. אוי ואבוי אם לא. בבחירות הקודמות מפלגת העבודה התמודדה עם הצונאמי של כחול לבן. בדרך כלל יש שנת חורף, אנחנו בתרדמת עמוקה ועכשיו מגיע גנץ ואמר את מה שאמר ומבין את הנזק שאמר, שבבדיחה כל כך לא מוצלחת הוא מנסה לחזור בו מהדברים".
 
הם שווי כוחות עם הליכוד, למה זה מחזיק בכל זאת? 
"כי אין משהו אחר. מי שלא רוצה את נתניהו יצביע לכחול לבן. לליכוד יש קמפיין מאוד ממוקד – 'נתניהו ליגה אחרת' כולם מבינים את זה. זאת סיסמה קליטה ונכונה". 
 
נתניהו אומר לחברי הליכוד 'תודה שחתמתם בעדי'
"מפתיעה אותי ההעזה של חברי הליכוד, זאת עצומה שנראית רק במשטרים טוטליטריים. ממה האנשים האלה מפחדים? מזה שהם לא יהיו שרים במשרדים חשובים? או יו"ר ועדות? בצעדים האלה שהם משפילים את עצמם ומתבטלים. בסופו של דבר יבואו ילדיהם ונכדיהם וישאלו למה נהגתם ככה, מי שבורח מהכבוד – הכבוד רודף אחריו. אין להם אומץ לב ציבורי, וחבל".