מפלגת "נעם - עם נורמלי בארצנו", שהתאחדה לאחרונה עם מפלגת עוצמה יהודית, יצאה היום (רביעי) בהודעה לציבור ובו היא קוראת לכל מי שמוצא תוכן הקשור לארגוני הגאווה בספרי הלימוד והחינוך לפנות אליה במטרה "לטפל בכך ולמנוע הנגשה והטמעה זו של תכנים אלו בנפש הילדים". 



במפלגה מסרו כי כל דיווח שיגיע אליהם יטופל על ידי צוות שירכז את הפניות ויפעל כל שביכולתו על מנת להסיר את התכנים. במפלגה מספרים כי החלו במהלך לאחר שהתוודעו לתכנים כאלו בספרי הלימוד מטעם משרד החינוך. כהצגת דוגמה הם מספרים על ספר מתמטיקה בשם "שבילים פלוס" ובו נמצא תוכן להט"בי, כמו שאלה מילולית אודות משפחה בעלת שתי אימהות ועוד. 



בסדרת סרטונים אותם הוציאה המפלגה בנוגע למשרד החינוך מצוין כי ארגון שפ"י הוא הארגון שאחראי מטעם משרד החינוך על החינוך המיני של התלמידים. עוד מסופר בסרטון כי שפ"י בחר לעבוד עם חמישה ארגונים להט"בים והמשותף לכל אלו הוא כי כולם מקבלים כסף מהקרן החדשה לישראל. 



בסיום הסרטון מטעם המפלגה נאמר: "נראה לך נורמלי שהקרן החדשה תקבע לבת שלך את הזהות?". חשוב לציין כי אחד הערכים המובילים בקמפיין של המפלגה הוא נושא ה"משפחה הנורמלית". 



בתגובה נמסר ממפלגת נעם: "אנחנו במלחמה על המדינה, על דור העתיד על הילדים שלנו. ארגוני הגאווה אשר ממומנים במיליוני דולרים מממשלות זרות מנסים לפגוע לנו בילדים, ילדים בגני ילדים ובבתי הספר נחשפים לשטיפת המוח ולתכנים של ארגוני גאווה והכל במטרה אחת - לקעקע את הזהות היהודית והנורמליות של המדינה. מפלגת נעם היא הבית של כל מי שילדיו חשובים לו".