סערת הר הבית נמשכת: לאחר שמשטרת ירושלים החליטה הבוקר (ראשון) שלא לפתוח את הר הבית ליהודים, התראיינה יושבת ראש הימין המאוחד, איילת שקד, לגל"צ וישרה קו עם מפלגתה בכך שהעבירה ביקורת דווקא נגד הדרג המדיני: "זאת החלטה של הדרג המדיני, המשטרה צריכה לקבל החלטה שהר הבית בידינו, אסור להיכנע לאיומי טרור אני חושבת שביום כזה חשוב צריך לאפשר ליהודים לעלות להר הבית".
את לוקחת בחשבון את הסיכונים?
"ברגע שאזור מסוים הוא בריבונות שלנו אנחנו צריכים לדעת לנהל אותו ולא לוותר על הריבונות"
את רואה שברגעים מכריעים ראש הממשלה לא מקפיד על הריבונות.
"זו הסיבה שמי שרואה את עצמו כאיש ימין צריך לתמוך בימין המאוחד, אנחנו היחידים שמיישמים מדיניות ימין. אם בליכוד רוצים להקים ממשלת ימין, הם צריכים לעשות מאמץ להחזיר את המצביעים שברחו לליברמן ולהסביר לאנשים לא להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה. מה שחשוב זה הגוש ולא המפלגה הגדולה. ראש הממשלה יודע שהוא צריך גוש של 61 מנדטים. אנחנו משתדלים לעבוד יחד היטב, אנחנו כן נלחמים על האידיאולוגיה שלנו, בסופו של דבר מצביע ימין שרוצה מדיניות ימין צריך להצביע לימין המאוחד".

את מחביאה את בנט?
"לא ממש לא. בנט בהחלט חלק חשוב בקמפיין, אנחנו בהחלט נשים דגש עליו". 
עד עכשיו בנט היה בענייני ביטחון ואת בענייני משפט, עכשיו אתם מדברים על כלכלה.
"כשבנט היה שר כלכלה הוא התעסק המון בנושא הזה, הוא היה שר כלכלה מצוין. אנחנו הגענו מהמגזר הפרטי ואנחנו מבינים את החשיבות של אי התערבות הממשלה. אני צמצמתי את כמות החקיקה הפרטית ב50 אחוז. אנחנו רוצים להיות מפלגה גדולה, שואפים להנהגת המדינה, והכלכלה היא תחום מאוד חשוב. אנחנו רוצים להקל את מחירי הדיור על ידי הגדלת ההיצע, לא מאמינים בפתרונות קסם. נציג השבוע תוכנית מאוד ברורה, אם נצמצם ביורוקרטיה ורוגלוציה נוכל לצמצם גם לוחות זמנים".

דחקתם את שולי מועלם לאחור.
"שולי מועלם היא חברת כנסת מצטיינת, חרוצה, אידאולוגית. היא עשתה עבדה מצוינת בכנסות שהיא שירתה וגם עכשיו היא תהיה חברת כנסת מצוינת. אין שום סיבה שלא נקבל מספר מנדטים שיכניסו אותה לכנסת".
את צמה בתשעה באב?
"השנה מכיוון שאני עומדת בראש מפלגה שבנויה עם מפלגות של הציונות הדתית אני צמה. אתמול הלכתי לבית הכנסת וקראנו בעזרת נשים את מגילת איכה". 
לבסוף התייחסה שרת המשפטים לשעבר לרצח דביר שורק ז"ל: "אני בדרכי לעפרה לנחם את המשפחה, אני וחושבת שהמשפחה ודביר מסמנים את האחדות בעם ישראל. תלמיד ישיבה כמוהו שקנה ספרים של גרוסמן, אני רואה בזה דבר יפה. אני חושבת שכולנו עם אחד שדווקא ביום כזה בו בגלל שנאת חינם חרב בית המקדש צריך להסתכל על המאחד ולא המפריד.  צריך לכבד אחד את השני ואת האחר והשונה, גם אם לפעמים זה לא קל"