35 ימים לבחירות, ובימין עדיין מנסים למנוע אובדן של קולות למפלגות שספק אם יעברו את אחוז החסימה. הערב (שלישי) פורסמו בחדשות 12 הקלטות של דיון שנערך בין בכירי הליכוד, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, השרים אופיר אקוניס ומירי רגב וחבר הכנסת גדעון סער, שנחשב לאחד מיריביו הגדולים של נתניהו. 
בהקלטה נשמע סער מתייחס לאופן שבו צריך הליכוד לתקוף את מפלגות הימין ולהאשים אותן בחוסר אחריות: "צריך לפרמט את זה באופן הבא: מי שמצביע לעוצמה יהודית או לזהות עושה מעשה חסר אחריות כי הם לא יעברו את אחוז החסימה. ומי שמצביע לבנט ושקד מצביע לאנשים חסרי אחריות כי הם לא לקחו את עוצמה וזהות לתוך האיחוד וגרמו פעם שנייה לסיפור הזה (בחירות נוספות)".
בהמשך נשמע ראש הממשלה מתייחס לקמפיין הליכוד שעלה בימין האחרונים נגד אבי ניסנקורן: "צריך להגיד דברים פשוטים: או כלכלת הישרדות עם ניסנקורן וכחול לבן, או כלכלה חופשית שלנו. ואמרתי לכם - לא תהיה מדינת הלכה ולא תהיה מדינת הסתדרות. יש התנגדות גדולה להסתדרות. זה ממש מנייד מנדטים". 

רק היום פורסם סקר של חדשות 12 ובו התקבל כי סער הוא המועמד המועדף על בוחרי הליכוד לרשת את נתניהו. הוא קיבל תמיכה של 22% והקדים את גלעד ארדן ומירי רגב עם 12 אחוזים ואחריהם השר ישראל כ"ץ עם 9 אחוזים. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין קיבל 6 אחוזים, למרות "התמיכה" של אביגדור ליברמן.

 
 
עם זאת, תקיפת המפלגות האחרות היא לא דרך הפעולה היחידה שנשקלת בליכוד. בחדשות 12 דווח כי בימין האחרונים בוצע סקר טלפוני גדול, שבו נבחנה האפשרות להעניק ליו"ר זהות, משה פייגלין, תיק בכיר בממשלה הבאה תמורת אי התמודדות שלו בבחירות. 
פייגלין מסר בתגובה כי הוא מתכוון להתמודד עד הסוף: "אני רוצה להית שר אוצר ובשביל זה צריך כוח פוליטי".