ברק יורה לכל הכיוונים: חבר מפלגת המחנה הדמוקרטי וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, התראיין היום (חמישי) לתוכנית "פרלמנט צהריים" בערוץ הכנסת. ברק טען בראיון כי המינויים האחרונים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתפקידי שומרי סף ושרים הם לא יותר מאשר "דחלילים". על שר המשפטים אמיר אוחנה אמר ברק: "הוא פייק שר".
"אני אומר ששומר הסף אנגלמן לא ראוי להיות שומר הסף על פיי התנהגותו, וצריך לחקור איך הוא מונה, מי המליץ עליו, איך הוא פעל, מה הביא אותו לדברים האלה ומה הפירוש של הדבר הזה", אמר ברק בראיון. "מה פתאום מינו דחליל כזה? הרי הפייק-שר משפטים, אוחנה, פיטר את אמי פלמור, עובדת מצטיינת שעבדה תחת שרים מכל הסוגים. למה הוא פיטר אותה? כי בעוד חודשיים צריכים להחליט מי יהיה פרקליט המדינה הבא, והחברה של נתניהו היו רוצים לראות פרקליט כמו השפטל הזה שלהם, כמו יוסי כהן, הפרקליט של שרה נתניהו, בתור פרקליט המדינה". ראש הממשלה לשעבר הוסיף: "מדובר בדחלילים, סמרטוטים, שמונו כדי לשרת את מי שבמקרה הוא רה"מ ויעשה כל דבר כדי להמלט מאימת הדין".

"צריך לחקור את צורת מינויו והאם אין פה דבר אפל ועסקה שבה הוא מתמנה כדי לסרס את ועדת ההיתרים, כדי שנתניהו יוכל להיות ממומן בחקר השחיתויות שלו ע"י אותם אנשים שהוא השחית, או שהשחיתו אותו", אמר. "מאיפה הביאו את ששת האנשים האלה? חוץ משתי השופטות שגם הן שתיהן לוקות בניגודי עניינים. אני טוען שמה שהסתבר הוא שסוכם איתו מראש שהוא ממונה על מנת לאפשר לנתניהו לקבל את המימון המושחת הזה, ואנשים מונו בהתאם כדי שהם ישנו את ההחלטה של ועדת ההיתרים", הוסיף.

בנושא הקמפיין של כחול לבן, בראשות בני גנץ, הצביע ברק על ההבדלים בין הגישות שלהם: "אנחנו תוקפים באופן שונה. בני גנץ הוא בן ברית בסופו של דבר, ונתניהו הוא יריב פוליטי. את נתניהו אנחנו תוקפים על פחדנות, את בני גנץ אנחנו מבקרים על הססנות. זה לא אומץ, זה הססנות. הוא לא פחדן חלילה, אבל הוא הססן".