"אם היינו עושים את זה יותר טוב, היינו מונעים מהם להיכנס לכנסת", כך נאמר לאלפי פעילי הליכוד שיאיישו את הקלפיות במגזר הערבי בבחירות הקרובות, בהדרכה שהועברה להם על ידי שגיא קייזלר, מחברת קייזלר ענבר, המובילה את היוזמה של המפלגה. דבריו של קייזלר הוקלטו על ידי פעיל של הסטודנטים להגנת הדמוקרטיה שנכנס לאחת ההדרכות, ופורסמו הערב (ראשון) במהדורת החדשות של ערוץ 12. 



"יש חוק שאומר שאסור לצלם בקלפי, החוק נתון לפרשנות והפרשנות שלנו אומרת שמה שלא אומרים בפירוש שאסור, הוא בעצם מותר", נשמע קייזלר אומר בהקלטות. בהמשך הוא מתייחס לזיופי הקולות בבחירות ואומר כי "הזיופים האלה קורים בכל מקום. ועדיין, אם אתם אומרים לא - הם לא עושים את זה. הם לא רוצים להיכנס לכלא בסוף היום. יש להם מה להפסיד". 



"יכול להיות שהגעתם לאיזה כפר של אשכנזים, אבל עצם הנוכחות שלנו שם מונע כבר זיוף. ב-2019 באפריל מנענו גם כן, אזור של 40 אלף קולות, ככה לפי התיעוד ששלחתם אלינו. זה מנדט לכל אחת מהמפלגות של הערבים. בל"ד עברה את אחוז החסימה ב-3,700 קולות. אם היינו עושים את זה יותר טוב היינו מונעים מהם להיכנס לכנסת", אומר עוד קייזלר בהקלטות. 



במפגשים מודרכים פעילי הליכוד לפעול על מנת לצמצם הצבעות של ערבים, בדרכים שונות. למשל, כך אומר קייזלר בהדרכה: "מותר לערבי בן 80 שהצטלם בפעם האחרונה בגיל 16 להצביע. אתם לא מצלמים אותו, אתם נותנים לו להצביע. מה שאתה יכולים לעשות זה לשאול בן כמה הוא. אם הוא לא ידע את שנת הלידה, זו בעיה". 



יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, הגיב לפרסום בחשבון הטוויטר שלו וטען כי "כבר ברור שאין דבר שביבי מפחד ממנו יותר מאשר ערבי בקלפי. שישמרו את המצלמות לתמונת פרידה מבלפור".