לפתוח בחקירה נגד יו"ר ימינה, שרת המשפטים לשעבר איילת שקד. זאת בעקבות פרסום ב"הארץ", לפיו שליחים מטעמה של שקד הציעו לראש הממשלה בנימין נתניהו להשפיע על מנדלבליט לטובתו תמורת הסרת התנגדותו להצטרפותה לליכוד. שקד הגיבה הבוקר (שלישי) לפרסום וטענה כי אם הדברים נאמרו, זה לא היה על דעתה.
"אלה דברים מגוחכים", אמרה שקד לכאן ב', "אם מישהו אמר את זה לא בידיעתי, שמי או בשליחותי. היועמ"ש הוא אדם ישר שלוקח החלטות בהתאם לראיות. אני כשרת משפטים לא דיברתי איתו על תיקי רה"מ מעולם ברור בשמי שהדליף רצה לפגוע גם בי וגם ביועמ"ש. עיתון "הארץ" נתן ידיעה מעוותת".
"אמרתי הרבה פעמים שאני מקווה שתיקי רה"מ ייסגרו ואם לא הוא יבקש חסינות אנחנו נחליט מה לעשות, הכוונה של "הארץ" היא לפגוע במפלגה שלי ובי", הוסיפה שרת המשפטים לשעבר והתייחסה למגעים סביב הצטרפותה לליכוד בחודשים האחרונים: "פנו אליי הרבה מהליכוד, פעילים שחשבו שנכון שאצטרף לקראת הבחירות, הם עשו זאת כי האמינו בי ורצו בטובת התנועה שלהם. ישבתי מול בנט במשך השבועות האחרונים כי רציתי לאחד את הימין האידאולוגי. לא היה שום מו"מ עם רה"מ, לא הוצעו לי דברים ולא הצעתי. היה שיח בין הרבה מאוד אנשים ובהחלט שקלתי להצטרף. היו כמה אופציות אבל פעלתי על מנת לאחד את הימין האידאולוגי".

"אני פוליטיקאית ואני מבינה איך עושים חיבורים פוליטיים בין הרבה אנשים. ביני לרה"מ בשום שלב זה לא הבשיל למו"מ, לא הציעו לי ולא הצעתי. אני חוזרת ואומרת: לא היה מו"מ". 

בראיון ל-103FM נשאלה שקד האם מדובר בנהג שלה שהעביר את המסרים לאנשי נתניהו, וענתה: "לא ידוע לי על מישהו מאנשיי או העובדים שלי שעשה את זה".


כזכור, על פי הפרסום ב"הארץ", השליחים מטעמה של שקד הציעו תמיכה מלאה במהלך שיעניק לנתניהו חסינות וימנע את העמדתו לדין. אחד השליחים מטעמה של שקד אמר, "היא ככה עם מנדלבליט", והחווה תנועה של חיבור הדוק עם אצבעותיו. "היא שולטת בו, היא יודעת להשפיע עליו. היא קרובה אליו. אם היא לא תשלוט במשרד המשפטים ברור שביבי הולך לכלא", הוסיף. 
 
שליח אחר הבטיח כי "רק היא יכולה להביא לביבי את החסינות. היא יודעת לצאת להסביר בתקשורת למה החסינות מוצדקת. יש לה אמינות, היא לא מירי רגב". נציג נוסף מטעמה הציע "נאמנות מוחלטת, היא תתמוך בראש הממשלה בכל דבר". בעקבות הדיווח קראו אמש יאיר גולן ויאיא פינק מהמחנה הדמוקרטי למנדלבליט לפתוח בחקירה נגד שקד בחשד להצעת שוחד, שיבוש הליכי משפט והפרת אמונים. 
 
לטענתם, "מסרים אלה מעלים את החשש כי שרה בכירה בישראל הופכת את משרדה וסמכויותיה לכלי במשא ומתן פוליטי ואופורטוניסטי, אשר כל כולו נועד כדי למלט מאימת הדין". פעילים במפלגה גם הפגינו אמש מול ביתה של שקד. ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק (המחנה הדמוקרטי) אמר בתגובה לפרסום: "אם אכן זה קרה, זהו ניסיון ברור לייצר עסקת שוחד במטרה להשיג כרטיס כניסה למועדון נאמני נתניהו. הדיל המושחת הזה, אם קרה, הוא שירת הברבור של המושחתים והמשחיתים, מהרסי ומחריבי הדמוקרטיה הישראלית. הציבור הישראלי לא יעמוד עוד מנגד בעוד הנהגתו מובילה אותו אל התהום. את הבחירות האלה לא צריך לנצח - חייבים לנצח".