תוכנית הדיור אותה פרסמה מפלגת 'ימינה' שמטרתה העברת חצי מיליון ישראל לאזור מערב השומרון שבצד המזרחי של הקו הירוק, הובילה את מחנה השמאל הפוליטי לתקוף את המהלך. חלק מהמתקפה שהגיעה בעיקר מכיוון 'המחנה הדמוקרטי' התייחסה למקום מגוריהם של מובילי המהלך, איילת שקד ונפתלי בנט, המתגוררים בתל אביב וברעננה. חבר 'המחנה הדמוקרטי', אהוד ברק צייץ את הסרטון התוקף את השניים בחשבון הטוויטר שלו, ובימינה תקפו את המפלגה תוך שהם עוקצים את ברק עצמו על מקום מגוריו.




"ככה זה כשמטה בחירות של המחנה הדמוקרטי ממוקם בקומה 42 במגדלי אקירוב ומנותק קשר", תקפו בימינה, "אפשר לגור ברעננה או קדומים או תל אביב ועין צורים ועדיין לדאוג לכל עם ישראל. במחנה הדמוקרטי בעיקר יושבים במגדלי השן או בטרקלינים ארופאים משתפי פעולה עם ה-BDS ופועלים להכניס כסף לקמפיינים להחרמת ישראל במקום סיוע לפתרונות דיור".

"כנראה שפספסתם שעידן הקראוונים הסתיים. מוזמנים לעבור את הקו הירוק ולפגוש חצי מיליון תושבים שחיים בבתים, ווילות ובניינים רבי קומות. אנחנו נמשיך לעודד התיישבות בכל הארץ. בגליל בנגב ביהודה ובשומרון. קוראים לזה ציונות, כזה של בן גוריון. באקירוב כאמור קל לפספס את זה".

במחנה הדמוקרטי אמרו בתגובה לדברים של 'ימינה' כי "מייסדי מצעד הבהמות, מקדמי הסיפוח, הוגי הd-9 על בג״צ, מקדמי אסון האפרטהייד, ממציאי הרעיון של שירות לגברים בלבד, מבצעי טיפולי ההמרה - כל אלה מטיפים לחייל המעוטר בצה״ל, ראש ממשלה שהוציא אותנו מהבוץ הלבנוני על ציונות. כנראה שהחום של אוגוסט ופרשיות השחיתות בלבלו קצת את הבית היהודי".