יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הכחיש הבוקר (חמישי) את הדיווח שפורסם אמש בחברת החדשות לפיו האקרים מרוסיה פרצו לטלפונים שלו ושל ראשי הקמפיין של מפלגת כחול לבן. "לא היו דברים מעולם, היה חשד", אמר גנץ בראיון לגל"צ, "יש לא מעט גורמים פוליטיים שמנסים לפגוע בנו. הסיפור האמיתי זה המצב בדרום והצפון ושחיתות שחוגגת בשלטון. וההדלפות בכחול לבן זה דבר שולי. אני לא רוצה לחשוב שהרוסים מעורבים ואני לא רוצה לחשוב שיש גורם פה במפעיל את הרוסים. על פי הדוח שקיבלנו לא הצביע על מעורבות רוסית".



על העבודה מול חברת אבטחת המידע Cgi Group אמר גנץ: "נגמור את התהליכים מול החברה בימים הקרובים ונמשיך קדימה". במפלגה הכחישו אתמול את הפרסום ואמרו שהטלפונים נמסרו לבדיקה והתברר כי אף מכשיר לא נפרץ. על פי הפרסום, פרט למכשירו של גנץ, נפרצו גם המכשירים של מנהל הקמפיין עידו הר טוב, יועץ הקמפיין רונן משה וראש המטה הוד בצר. הממצאים עלו תוך כדי הבדיקה השגרתית של הדלפות שביצעה קבוצת המודיעין העסקי CGI, שנשכרה על ידי גנץ תמורת חצי מיליון שקל.



בנוסף, קרא גנץ לרה"מ בנימין נתניהו להקדים את השימוע בעניינו ולערוך אותו עוד לפני הבחירות. "אני סבור שצריכים לעשות חקירה נחרצת. אני מבקש מראש הממשלה לקרוא להקדמת השימוע", אמר, "החקירת חייבות להגיע לסיומן. צריך לשים את הדברים על השולחן לפני הבחירות. הרי לשיטתו אין כלום, אז הכל יהיה על השולחן ועם ישראל ידע למי הוא מצביע. עוד הוסיף בנושא: "כל השנה וחצי האחרונות הן על הדבר הזה. הסחרחרה המשפטית הזו חייבת להגיע לידי סיום. על אחריותו של ראש הממשלה לראות מה המדינה עוברת. אני חושב שצריך להקדים את השימוע".



בתוך כך, הסערות במפלגה לא פוסקות. לאחר שלבכירים במפלגה נודע מהתקשורת על כך שיו”ר המפלגה בני גנץ מינה את רונן צור ליועץ אישי, אתמול נחשף כי צור החל לעבוד באחרונה גם עם מיקי גנור, מי שהיה עד מדינה בפרשת הצוללות, וכיום - אחד החשודים המרכזיים בה. הקשר בין צור לגנור נחשף אתמול על ידי הכתב רועי ינובסקי בכאן רשת ב'. בדיווח נמסר כי בעבר ליווה צור גם את מפקד חיל הים לשעבר, האלוף במיל' אליעזר (“צ’ייני”) מרום. 
 
הביקורת היא שגנץ התקשר עם אדם המייעץ לחשוד מרכזי בפרשת הצוללות, תוך שהוא תוקף את השחיתות הציבורית שהתגלתה לכאורה בפרשת הצוללות. 
צור מסר בתגובה: “ייצוגו של מר גנור החל אחרי הבחירות ואחרי שהנושא סוקר בהרחבה וביסודיות בכלי התקשורת השונים בסבב הבחירות הקודם. אין שום תיאום או ניגוד עניינים בין הדברים. צ׳ייני לא יוצג במשרד, אלא התקיימו שתיים־שלוש פגישות במישור חברי, ולמעלה משנה לא היה שום קשר”.