שרת המשפטים לשעבר איילת שקד תקפה הערב (שבת) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וקראה לו להפסיק לקיים קמפיין נגד מפלגת "ימינה", כדי לא לגרום לאובדן מנדטים בגוש הימין. בהודעה שפרסמה השרה, היא קראה לראש הממשלה "לחדול מיד מהקמפיין נגד ימינה ולהתמקד בהגדלת הגוש", והוסיפה, "ההתקפה של נתניהו נגדנו בבחירות הקודמות מנעה מהימין לקבל רוב של 61. נתניהו- אל תחזור על אותה שגיאה". לאחר מכן פנתה שקד לראש הממשלה והוסיפה: "במקומך הייתי משתמשת באיזמל בעיקר כדי להחזיר לגוש הימין את המנדטים שאבדת לליברמן".



כזכור, אתמול לפני כניסת השבת, תקף נתניהו את ראשי מפלגת ימינה, ואמר צריך להוציא מהם באיזמל איזו המלצה על נתניהו לבחירות". לאחר מכן הוסיף: "הם כבר היו בברית אחים עם לפיד ולך תדע מה יעשו הפעם. אבל למה להגיע לזה?". עוד אמר נתניהו, כי "מי שרוצה אותי ראש ממשלה ומי שרוצה ממשלת ימין צריך להצביע ליכוד. זה לא משנה אם הם יקבלו שמונה מנדטים או עשרה. אני מכבד את אורית סטרוק, אבל יותר חשוב שאני ארכיב ממשלת ימין ונמנע ממשלת שמאל". 



רה"מ אף התייחס לסקר האחרון שפורסם היום, לפיו כחול לבן מובילה על הליכוד בשני מנדטים: "בסקר שפורסם היום רואים שלפיד וגנץ עוברים אותנו בשני מנדטים. אם זה לא ישתנה יש סכנה אמיתית שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל עליהם. ליברמן כבר הצטרף לאיימן עודה ושניהם אמרו שימליצו על גנץ. צריכים שכל מי שרוצה אותי ראש ממשלה שיצביע למחל ולא למפלגות אחרות. זה נכון במיוחד לגבי מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה והקולות יורדים לטימיון".