אחיו של דודו טפז נגד יאיר לפיד: אחרי שמספר 2 בכחול לבן השווה בין טופז ז"ל לראש הממשלה בנימין נתניהו, התראיין הבוקר (שלישי) מיקי גולדנברג בתוכניתו של שרון גל בגלי ישראל, ואמר כי לפיד ניסה לתפוס טרמפ על הרייטינג שדודו מביא. "מה יותר קל מלזרוק שמות לאוויר ולעשות השוואות שאף אחד אחר לא יכול להגיב על זה. אם דודו היה בחיים הוא בטח עונה לו".



לפיד כתב אתמול בטוויטר ביחס לחשיפת השיחה בין ראש הממשלה לאיוב קרא, כי "הקלטות הערב מוכיחות שוב שנתניהו הפך לדודו טופז של הפוליטיקה: רדוף, היסטרי, מפר כל חוק. על נתניהו נאסר לעסוק בערוצים 2 ו-10 אבל נתניהו חושב שוב שהוא מעל החוק. הוא לא. הגיע הזמן לשלוח אותו הביתה".




גולדנברג סיפר כי בדרך כלל הוא נמנע מלעסוק בפוליטיקה. "פתאום יש אחד, יאיר לפיד, שעושה ואומר דברים כאלה. הוצאתי 7 ספרים ואחד מהם הוא על אחים. יש שם מכתב שדודו כתב לו מהכלא ובו הוא מזכיר לו מה הוא עשה בשבילו ומבקש תמיכה קטנה".



במקרה נוסף, טוען גולדנברג, פנה אליו לפיד וביקש לראיין אותו עוד לפני התאבדותו של טופז. "אמרתי אני לא מעוניין ונסעתי לשדה התעופה. בשדה תעופה מחכה לי צוות צילום של יאיר לפיד. נפתחתי והתחלתי לדבר וראיתי שלצלם זולגות דמעות מעיניו ואחרי חצי שעה שאני מדבר ומנבא את מותו של דודו, אמרו לי טוב זה יהיה ביום שישי באולפן שישי שלפיד הגיש אז בערוץ 2".



"אני יושב ביום שישי ובסוף הראיון לא שודר. טלפנתי לאנשים מהצוות אמרתי להם תגידו אתם יודעים מה קרה. הם אמרו לי ש'יאיר עצמו אמר אם הייתי משדר דקה מהראיון הזה היו מפטרים אותי', כנראה בגלל מנכ"ל קשת" (אבי ניר, שטופז ניסה לפגוע בו לאחר שתוכניתו בוטלה-מ"א). לדברי גולדנברג, אם יאיר פחד לשדר משהו כי יפטרו אותו, אז זה בטח כמו גיא פלג שהתחייב והבטיח לראיין אותי ואמרתי לו 'אין לך סיכוי' והוא אמר 'לא אני חברת החדשות'".