השר לשעבר בני בגין אמר הבוקר (שני) כי הוא לא מתכוון להצביע לליכוד, המפלגה עמה הוא מזוהה ומטעמה כיהן בעבר כשר וכחבר כנסת - בבחירות הקרובות. בגין אמר את הדברים בראיון לגל"צ, ונימק את החלטתו בטענה לפיה "בשנים אחרונות נדמה כי הנהגת הליכוד משקיעה מאמץ ניכר כדי להקשות ולמנוע ממני להצביע עבורה. יש מחיר להתנהגות בצורה יהירה ושחצנית".



בגין התייחס גם לסערה שעורר חוק המצלמות שאושר בממשלה ויובא היום להצבעה בכנסת בניגוד לעמדת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וטען כי על פי המסורת הנהוגה, היועמ"ש הוא זה שמתווה את המסורת החוקתית. "הממשלה כפופה לייעוץ החוקתי. התופעה לא לציית ליועמ״ש הינה תופעה חמורה".


חבר הכנסת דוד ביטן התראיין גם הוא לגל"צ ואמר בתגובה כי "בני בגין ודן מרידור מצביעים לליכוד כשהם ברשימה. כשהוא לא הוא מוצא מיליון סיבות לא להצביע. ככה התרגלנו, הכל בסדר".

משה (בוגי) יעלון התייחס בחשבון הטוויטר שלו לדבריו של בגין: "בגין אמר הבוקר באומץ, את ששרים, חברי כנסת וליכודניקים רבים חושבים: נתניהו הפך לנטל על הליכוד ועל המדינה".

חבר הכנסת איציק שמולי אמר כי "בני בגין, חירותניק מבטן ומלידה, אומר בקולו את מה שליכודניקים רבים מרגישים בבטן- זה כבר לא אותו הבית. מפלגה ממלכתית, לאומית וליברלית הפכה לכת משועבדת של פולחן אישיות, נגועה בשחיתות ודוחפת את ישראל לתהום ע״י ריסוק הדמוקרטיה ושלטון החוק וסימון אזרחים כבוגדים בגלל זהותם או עמדתם. יש להם מקום אצלנו בבית; לא הם שעוזבים את הליכוד, אלא הליכוד שירד מהפסים עזב אותם ואת דרכם".

אתמול תקף בחריפות שר המשפטים לשעבר, דן מרידור, את המהלך לאישור חוק המצלמות  בתוכניתה של ענת דוידוב "איפה הכסף" ב-103FM, וציין כי הוא סבור שהליכוד איבדה את דרכה ההיסטורית. "הליכוד של היום הוא ההיפך הגמור ממה שהיה כל חייו - זו הייתה מפלגה ממלכתית שדאגה לשלטון החוק והיום היא פועלת הפוך. מביזוי והתקפות על נשיא המדינה ועד מתקפה על היועץ המשפטי לממשלה, ועדת הבחירות המרכזית, המשטרה, הפרקליטות והתקשורת. הדבר המרכזי הוא שצריך להסיר את המסכות".