מורדים בנתניהו - שוב: גורם בכיר במפלגת ישראל ביתנו בשיחה עם "מעריב" מסר היום (שלישי) כי: "ברור לכולם שכל ההצבעה הזאת (על חוק המצלמות) מתוכננת ממניעים פוליטיים גרידא. המטרה של הליכוד היא עוד פעם לקבוע את סדר היום ולעשות שיימינג לישראל ביתנו. לא נשחק לטובת המטרות הפוליטיות של נתניהו, לא נגיע". 
כמו כן, לדברי הגורם, אם וכאשר יכריז ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על החלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן ויעלה את חוק הריבונות להצבעה בכנסת, סיעת ישראל ביתנו תגיע במלואה כדי לתמוך בהצעה שכזו.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בשיחה עם אזרחים בקניון בבאר שבע, כי חוק המצלמות עדיין לא מת. "מחר נביא את חוק המצלמות לכנסת כדי שכולם יראו מי מצביע בעד טוהר הבחירות ומי מצביע בעד גניבת הבחירות", אמר. כזכור, אתמול הופל החוק בוועדה המסדרת, לאחר שהממשלה לא הצליחה להשיג רוב. 



נתניהו, ליברמן. צילום: רויטרס, הדס פרוש, פלאש 90



לאחר ההצבעה תקף ראש הממשלה את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. "אין שום סיבה למי שרוצה באמת טוהר בחירות להתנגד לחוק המצלמות שמונע זיופים בבחירות", טען נתניהו, "אבל בעצם זה לא מפתיע שלפיד וגנץ חברו לאחמד טיבי ולאיימן עודה כדי לקבור את חוק המצלמות, כי הם הולכים יחד לממשלת שמאל שבה אחמד טיבי ואיימן עודה יהיו שרים בממשלה של לפיד וגנץ".



לדברי נתניהו, "מה שמאכזב במיוחד זה שליברמן שוב חבר לשמאל ולמפלגות הערביות. פעם הוא אמר שתוך 48 שעות הוא יחסל את הנייה ועכשיו תוך 48 שעות הוא עשה זיגזג והלך עם אחמד טיבי ואיימן עודה. לכן יש לי רק תשובה אחת לכל אלה שרוצים לזייף את הבחירות, לגנוב את הבחירות, יש רק תשובה אחת מוחצת: לבוא בהמונים לקלפי ולהצביע רק בפתק אחד, כי אין פריבילגיה אחרת. להצביע רק לליכוד".