בדיקת מעריב: רק 3% מהקמפיינים של המפלגות עוסקים בחינוך

על פי הנתונים, שנאספו על ידי חברת יפעת בקרת פרסום, עולה כי הליכוד, ישראל ביתנו, הרשימה המשותפת, ש"ס וימינה - כלל לא עסקו בתחום במהלך מערכת הבחירות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
שלטי בחירות, אילוסטרציה
שלטי בחירות, אילוסטרציה | צילום: רויטרס

תמיר האס, מנכ"ל "האס אסטרטגיה תקשורתית", מתייחס גם הוא לנתונים ואומר: "התעלמות מנושא החינוך זו טעות, שכן מה שלא מספיק מעניין יכול היה להפוך למעניין באמצעות עבודה מקדימה. מי שהיה מדבר על חינוך ועוטף אותו בבעיה רחבה יותר - העתיד הבעייתי של הילדים שלנו - היה זוכה בהרבה נקודות, מהסיבה הפשוטה - אין יותר חשובים מהילדים שלנו. פה עמיתיי היועצים טעו כשהלכו כעדר על המובן מאליו ופספסו ההזדמנות. בנוסף, מי שהיה לוקח על עצמו את נושא החינוך יכול היה להוציא עצמו מהקרב הצפוי על זמנם של הכתבים שמכסים את הסוגיות השוטפות, ולהיות זה שיקבל את רוב תשומת הלב מקבוצת כתבי החינוך שרק ממתינים בקוצר רוח לחומרים חדשים לסקר".

תגיות:
חינוך
/
בחירות 2019
/
בחירות 2019 סבב ב'
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף