הכי קרוב לעימות:ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הבוקר (חמישי) בכאן ב'. מיד אחריו עלה לשידור גם יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שאמר על דברי נתניהו: "כולי בסוג של פליאה גדולה אחרי ששמעתי את ראש הממשלה". 

שמעת את רה"מ. מה גרם לך לפליאה?
"הערבים רוצים להשמיד את ישראל? לא ידעתי. גיא פלג דמבו? לא ידעתי. אתה מוכן להגיד לי מה אתה כן יודע, אדוני רה"מ? אני מנסה להקשיב למילים ומנסה לומר לעצמי - מה אני שומע? ראש ממשלה שמוותר על ממשלת אחדות. לא דיברתי על נאום בר אילן, לא דיברתי על חסינות. התיקים? קשקושים. מיקי זוהר גם לא ידע שהוא רוצה חסינות. ראש ממשלה שנלחם על קרדיטים. חברים, היה ראיון מאלף ומעלף. היה מדהים". 

"השגתי את כל היעדים בצוק איתן. הבאנו הישג, אני, נתניהו, יעלון ובעיקר חיילי צה"ל. הבאנו שקט מוחלט שראש הממשלה בזבז. לא אביא מתקפה מחודשת על עזה. יש לה שתי אפשרויות - להגיע לרגיעה מוחלטת, לא רקטה, לא עפיפון, שום דבר, או להתמודד עם תקיפה קשה וסיכולים ממוקדים. ההרתעה נשחקה לחלוטין, ונדמה לי שנתניהו היה ראש הממשלה בשנים האחרונות". 
"מה אומר רה"מ? הוא מעדיף ממשלת מיעוט שנשענת על קיצוניים במקום להעדיף ממשלת רוב. אני אומר הפוך, גוטה, הפוך. אני פוגש אנשים פוליטיים. מה באמת חושבים בליכוד? זה הרבה יותר ממה ששמענו מבני בגין, דן מרידור, מיכאל איתן. אנחנו אומרים לבוחרינו שנהיה ממשלת הרוב". 
אתם קיבלתם 35 כי אמרתם 'רק לא ביבי'. 
"כל אחד רוצה שהוא יהיה הגורם המוביל, וכחול-לבן תהיה הגורם המוביל של ממשלת האחדות הלאומית". 
נשאת נאום יפה כשנכנסת לפוליטיקה. אמרת שישראל צריכה שותפות אמת עם החרדים. מה קרה?
"הרוב במדינת ישראל הוא חילוני, מסורתי ודתי. המגזר הזה חשוב, אבל הוא לא הרוב. אנחנו נקים ממשלת הרוב, ואחרי שנציב קווי יסוד נשמח לשמוע כל אחד". 
למה לפסול אנשים אישית?
"ממש לא פוסל אנשים באופן אישי. אני חושב שתורת ישראל חשובה. אני לא פוסל אף אחד. אני מתעקש על הקווים העקרוניים של לימודי ליבה, עבודה ושירות, ועכשיו אני אשמח שהילד מעפולה ומאילת יצטרפו. את כולם אני רוצה לשרת. אני בא לשרת יהודים, ערבים, חילונים. אני לא פוסל אף אחד, ובלבד שהוא לא נגד מדינת ישראל או גזען". 
לאחר מכן הוסיף כי "אנחנו לא מתחילים משחק כדורגל במחצית השנייה. אנחנו מתחילים מהתחלה, וההתחלה היא שאנחנו ננצח". 
הטלפון הראשון שלך יהיה לרה"מ?
"את הפרקטיקה נעשה בצינורות הנכונים, לכולנו יש אנשי קשר ולא נדון בפרקטיקה הזו. הרכבת הממשלה יוצאת על יום השימוע. הציבור יצביע כחול-לבן. הדבר השני שאני אומר הוא לא לשיסוי ולאלימות. אני מכבד את אנשי הליכוד, ואני מודיע לכם שגם מי שלא יצביע לי יקבל את שירותי כראש הממשלה. השינוי מתקרב".