אירוע חריג התרחש הבוקר (שבת) במהלך אירוע שבת תרבות בנתניה, בו השתתף בראיון סגן הרמטכ"ל לשעבר, מועמד המחנה הדמוקרטי, יאיר גולן. בעת שהתראיין גולן עלה לבמה פעיל הימין צחי אליהו וניסה לפוצץ את הראיון תוך שהוא צורח "יא שמאלנים". 

זמן קצר לאחר מכן פרסם אליהו פוסט בפייסבוק בו הוא הבהיר את עמדתו העוינת כלפי גולן ואף הבטיח לנקוט בצעדי אלימות נגדו "עד שיעלם לנו מהמפה".

הפעיל כתב: "הגעתי לשבתרבות בנתניה שהאורח הוא יאיר גולן. אותו יאיר גולן מזהה התהליכים שהשווה בין חיילי צה"ל לנאצים, אותו "אלוף" יאיר גולן שנתן הוראה למפקדי צה"ל לשלוח חיילים לשדה הקרב ולא להגיב לירי ממחבלים שמסתתרים תחת אוכלוסיה אזרחית גם במחיר של חיילים הרוגים לכוחותינו, כלומר חייהם של חיילי צה"ל פחות יקרים מחייו של אזרח עזה. ועכשיו אחרי שגאל אותנו מנוכחותו בצה"ל הוא מצטרף לא פחות ולא יותר למרצ. אני נשבע בשם כל חיילי צה"ל ארדוף אותו עד שיעלם לנו מהמפה".



יאיר גולן מסר בתגובה: "הותקפתי היום ע"י פעיל ימין באירוע שבתרבות בנתניה. הפעיל עלה על במה לאחר תחילת האירוע וקרא לעברי קריאות גנאי. אני וחברי לא מפחדים אלא רק נחושים יותר להביא לשינוי השלטון בישראל. אנו במחנה הדמוקרטי נחושים לשמור על הדמוקרטיה, לשמור על בחירות חופשיות מפחד, איומים ואלימות. אני קורא לכל אזרחי ישראל להצביע. על תפחדו. מול איומי הימין יש רק תשובה אחת - פתק מרצ בקלפי".

ממפלגת המחנה הדמוקרטי נמסר בתגובה: "אנחנו לא מפחדים או נרתעים מבריוני הימין. סימני הפאשיזם אומצו לכדי מדיניות על ידי ראש הממשלה ושותפיו הכהניסטים. זה או המחנה הדמוקרטי או הכהניסטים של ביבי. מי שפוזל לליכוד לא יכול לייצג אותנו".