שלושה ימים לבחירות, ראש הממשלה קיים הערב (שבת) בליץ ראיונות לערוצים כאן 11, 12 ו-13 והתייחס לתחקיר "מעריב", שהעלה כי בקרב  82 חברי ועדות קלפי, שעדויותיהם ביחס לזיופים ורמאויות הועברו ליו"ר ועדת הבחירות ולמשטרת ישראל כבר לפני חמישה חודשים, העלתה של-80 מתוכם המשטרה כלל לא פנתה.
 
"גיליתי בכתבה של קלמן ליבסקינד במעריב דבר מזעזע. המשטרה התקשרה רק לשתי קלפיות מתוך 82. בחקירות שלי שולחים אנשים לפיליפינים ולאמזונס, הם לא יכולים לעשות מה שעשה כתב אחד?" אמר נתניהו לכאן 11. ראש הממשלה כינס מוקדם יותר במעונו ישיבת חירום בהשתתפות השרים יריב לוין, אמיר אוחנה, גלעד ארדן ונציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית, חבר הכנסת דוד ביטן. בנושא זה, יו"ר כחול לבן בני גנץ פנה ליו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, וקרא לו שלא להיפגש עם נתניהו, וזאת מכיוון שפגישה שכזו תנוצל - על פי גנץ, לצורכי ספין ופגיעה בלגיטימיות של ההליך הדמוקרטי בישראל.
 
בנוגע למצב בדרום חזר נתניהו על דבריו כי לא יהיה מנוס ממבצע נרחב ברצועת עזה. "כנראה שלא תהיה ברירה אלא לפעול במלוא העוצמה נגד החמאס. כנראה שלא יהיה מנוס ממערכה רחבה. כשנפעל צריך שזה יהיה במינימום קורבנות, אני אבחר את העיתוי. לא הייתה שיחה כזאת עם ראשי מערכת הביטחון".
 
נתניהו ציין אמר בתגובה לשאלה מדוע הוא מבקש לקבל הלוואה ממקורבו ולא מהבנק: היינו הך, אחזיר את ההלוואה בתנאי השוק. אם היועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה אומרים שאין בזה שום דבר אז מה הבעיה?"

בתוך כך, יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר בערוץ 13 כי בכוונתו לכבד את הסכם הרוטציה עם יאיר לפיד. "אני מתכוון לעמוד מאחורי ההסכמים שלנו וחושב שהעם צריך להעריך את זה", אמר בתשובה לשאלה אם שקל לבטל את הסכם הרוטציה עם יאיר לפיד. גנץ התייחס להצהרת ראש הממשלה נתניהו מוקדם יותר השבוע כי יספח את בקעת הירדן. "אנחנו מחזיקים את בקעת הירדן תחת אחריות מדינת ישראל בכל תרחיש מדיני, הכל כפוף להסדרה שנעשה – לא בצורה חד צדדית", אמר. "כבר אמרתי ואני חוזר: בקעת הירדן, גושי התיישבות, ירושלים מאוחדת, אנחנו לא חוזרים לקווי 67'. אין שום דבר חד צדדי, וכשיגיע הזמן להכרעה אחזיר את זה לעם להכרעה קונקרטית. יש לנו תשעה מיליון אזרחים, לא כדאי להוסיף עוד שניים שלא קשורים אלינו".

גנץ התייחס גם לסקרים שצופים למפלגתו עלייה של 30% בקלפי אם תבוטל הרוטציה בינו לבין יאיר לפיד. "אני שומע על הסקרים מהתקשורת, הציבור מעריך את המסגרת שיצרנו, והוא מעריך שותפות ועמידה בהסכמים. אנחנו מגישים את עצמנו כמפלגת כחול לבן, שלמה, גדולה ומגוונת שיודעת לשוחח ולהתווכח – ובסוף להגיע להסכמות ולהתקדם קדימה".
 
בצל כהונתו בת העשור של ראש הממשלה נתניהו, התייחס גנץ גם לאפשרות להגביל את כהונת ראש הממשלה. "אני ישבתי כבר באופוזיציה פעם אחת, שלושה וחצי שבועות טובים", אמר. "הצעת החוק הראשונה שלי הייתה הגבלת כהונת ראש הממשלה. אני אומר מראש: אנחנו חייבים להגביל את כהונת ראש הממשלה. מה שקורה כרגע זה תוצאה של הדבר הזה שנתניהו הבטיח להגביל כהונה, ולא עשה את מה שהוא אמר שיעשה".
 
באולפן פגוש את העיתונות בערוץ 12 נשאל גנץ על כוונתו הקים ממשלת אחדות חילונית עם הליכוד וישראל ביתנו, כזו שתביא לכך ש"המיעוט לא ישלוט ברוב". גנץ ציין כי הוא קיבל "אינספור הצעות לפני פיזור הכנסת", ורמז בדבריו כי יכול היה להיות שר הביטחון בממשלת נתניהו אבל סירב לכך. גנץ אמר כי הוא לא נגד ציבורים בישראל, וכי הוא "משרת את הערבים, את הדתיים, את החילונים ועוד למעט שני סוגים - קיצוניים, משיחיים וכאלו מקרב הערבים שפועלים נגד המדינה". באשר לשאלה שהוא "חסר ניסיון" השיב גנץ: "הגעתי לסיעה של 3 מפלגות, הגעתי להישג חסר תקדים".