ברשימת "ימינה" למנוע את זליגת הקולות לליכוד, בדומה לבחירות הקודמות, שבה בסופו של דבר נשארה מפלגת הימין החדש מחוץ לכנסת בגלל 1400 קולות. בכיר המפלגה, נפתלי בנט, שוחח הבוקר (ראשון) עם אילה חסון ב-103FM וסיפר על גם על הניסיון לגרום לכך שלא יצביעו לעוצמה יהודית: "אני טרוד ועובד מאוד קשה במלחמה על הבית. בסוף השבוע הייתי ברחובות ויש משהו מאוד יפה בעיר הזו. זה מיקרו-קוסמוס של ישראל שמראה איך היא יכולה להיות. יש שם דתיים, חרדים וחילונים שמסתדרים יחד".



יחד עם מכון ויצמן. רחובות זו עיר מאוד מעניינת אך כבר קשה לפיצוח. עוצמה יהודית מטרידה אתכם?
"מטריד אותי שאנשים ישימו פתקים ויתחרטו ששרפו את הקולות שלהם. כרגע אנחנו במלחמה על הבית. אני קורא לכל מי שרוצה ימין שלא יישאר בבית ושלא יצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה".



שאלתי את עו"ד איתמר בן גביר עליכם ועל כך שעם כל הניסיון הפוליטי והעשייה הפוליטית שלכם לא עברתם את אחוז החסימה ואיך הוא מתכוון לעבור.
"אנחנו הפקנו את הלקח. אף אחד לא העלה בדעתו שלא נעבור. מפלגה שהיא הרבה פחות משמעותית כמו זו של בן גביר יכולה לשרוף מאה אלף קולות. איך ירגיש מישהו שהצביע לעוצמה יהודית וביום שלישי בערב נעמוד על 59 מנדטים ובגללו אין ממשלה יהודית?".



ב'מעריב' נחשפו הקלפיות שלא נבדקו. יש מצב ששם טמונים הקולות האבודים שלכם?
"אנחנו לא בדקנו את הקלפיות הללו. מיפוי הקלפיות לקח זמן רב. אני כן יכול לומר שלו היו פוסלים קלפיות ראויות לפסילה בל"ד לא הייתה עוברת את אחוז החסימה והייתה קמה ממשלת ימין. קצב ההצבעה בקלפי מאפשר שיצביעו כ-30 איש בשעה. ראיתי כמה וכמה מקומות שבמהלך שעה הצביעו בין 80 ל-100 איש. אין לי הוכחה לזיוף אך זה לא הגיוני ולא יכול להיות".




אחד הפרשנים שלי באולפן אמר שגם אם לימין יהיו 61 מנדטים, אתה תבחר לעשות את שעשה ליברמן ותגרום הרבה בעיות לנתניהו.
"לא. אני אומר בבירור מתחילת הקמפיין שאנחנו ממליצים על נתניהו. לא נכתיר את בני גנץ ויאיר לפיד כראשי ממשלה. אני ישבתי בקבינט בצוק איתן כשהרמטכ"ל היה בני גנץ והתפקוד שלו היה על הפנים. הוא לא הביא שום תוכנית".



תן לי דוגמה ספציפית לתפקוד על הפנים של הרמטכ"ל.
"ב-30 ביוני 2014 הנחתי בקבינט שיש כ-32 מנהרות טרור מעזה לתוך מדינת ישראל ושאלתי מה התוכנית. אני הבאתי תוכנית מנע שהצבא היה צריך להביא. בא הרמטכ"ל ואמר שלא צריך לטפל בזה. הוא אמר שלא ישתמשו במנהרות. לאדם הזה ניתן אחריות על המדיניות הלאומית של ישראל? גם נתניהו לא נקי מהעניין כי הוא היה ראש הממשלה באותה עת, אך כשהרמטכ"ל ושר הביטחון לא מביאים תוכנית איך אפשר לצפות מראש הממשלה אחרת?".