במשטרת ישראל הודיעו הערב (שלישי) כי מאז שעות הבוקר התקבלו עשרות אירועים לטיפול ובדיקה במישור החקירתי. "בעקבותיהם, עוכבו או נעצרו למעלה מ-20 חשודים ונפתחו עד כה 69 תיקי חקירה בגין עבירות שונות הקשורות באופן ישיר או עקיף לבחירות, בהן: חשד לתעמולת בחירות, זיופים, אלימות, הפרות הסדר הציבורי והתחזות לאחר".
אחר הצהריים התקבל במוקד המשטרה דיווח על כתובת נאצה על רקע הבחירות שהתגלתה בטיילת ת"א. כוחות משטרה שהגיעו למקום בו נכתב: "ביבי נאצי", איתרו ועצרו לחקירה תושב בנימינה בן 27. חבר קלפי בערערה התלונן כי על פי החשד מזכיר קלפי הכניס מספר מעטפות לתוך הקלפי. האירוע נמצא כאמור בבדיקה של המשטרה.
מוקדם יותר ברהט התקבל דיווח אודות חשד כי מצביע ניסה לשלשל מספר מעטפות לקלפי. שוטרים הגיעו למקום ועוכב חשוד בנסיון להטיית הבחירות. בשעות הצהריים, צעיר כבן 17 עוכב לחקירה לאחר שהגיע לקלפי במרכז ירושלים ככל הנראה במטרה להצביע, והזדהה באמצעות תעודת זהות שאינה שייכת לו.

בשעות הצהריים נבדק חשד לזיוף בחמש קלפיות בירכא, כאשר על פי החשד בוצע ניסיון להכנסת כמה מעטפות לקלפי, בעת ובעונה אחת. הקלפיות נסגרו לזמן קצר ויישארו פתוחות עד חצות. כמו כן, מהומה התרחשה בקלפי אחרת בכפר, לאחר שתושב המקום הוריד את החשמל ולקח כמה מעטפות. כוח המשטרה שהיה במקום החזיר את הסדר על כנו והחשוד ייחקר בהמשך. ההצבעה הופסקה עד החלטת ועדת הבחירות.