על פי תוצאות מדגם חדשות 13, הרשימה המשותפת זוכה לנתון מרשים של 15 מנדטים כשהיא המפלגה השלישית בגודלה. יו"ר המפלגה איימן עודה אמר כי מדובר בהישג משמעותי. "אני חושב שגנץ ינסה ללכת לממשלת אחדות, אנחנו צריכים לשמוע ממנו. יש אופציה שאנחנו הסיעה הגדולה באופוזיציה, זו עמדה חשובה שיכולה להציב אלטרנטיבה ברמת התודעה ובהישגים לציבור שלנו. אני לא חושב שגנץ ירצה שנהיה גוש חוסם".



ח"כ אחמד טיבי אמר על הנתונים המרשימים כי הוא מקווה שזו תוצאת אמת. "אם כך אז אכן הערבים  נהרו לקלפיות והביאו ניצחון היסטורי", אמר טיבי. ח"כ ג'בארין אמר: "בשעות האחרונות לפני סגירת הקלפיות הרגשנו התעוררות מרשימה בהצבעה. אנשים האמינו שאפשר להפיל את ממשלת הימין הקיצוני והם הגיעו להצביע כדי להיות גם שותפים. אנחנו גאים בתמיכה שקיבלנו".



 

מדגם חדשות 13 מראה כי כחול לבן מובילה בשני מנדטים על פני הליכוד עם 32, בעוד מפלגתו של ראש הממשלה עם 30 בלבד. הרשימה המשותפת רושמת הישג שיא של 15 מנדטים. גם ש"ס יכולה להיות מרוצה עם 9 וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן, שהוביל את ישראל לבחירות נוספות, עולה ל-8 מנדטים. יהדות התורה מגיעה ל-8 מנדטים, בעוד ימינה של איילת שקד עם 6 מנדטים בלבד. שתי מפלגות השמאל, המחנה הדמוקרטי והעבודה גשר, השיגו גם הן 6 מנדטים כל אחת.



לפי מדגם כאן 11, מתקיים תיקו 32 בין הליכוד לכחול לבן, הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, ישראל ביתנו עם 10, ש"ס עם 9, יהדות התורה עם 8, ימינה עם 7 והעבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי חוצות את אחוז החסימה עם 5 מנדטים. גם לפי סקר זה עוצמה יהודית לא חוצה את אחוז החסימה.



גם לפי מדגם חדשות 12, כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר עם 34 מנדטים. אחריה נמצאת מפלגת הליכוד עם 33 מנדטים. הרשימה המשותפת קיבלה על פי המדגם 11 מנדטים, ש"ס, יהדות התורה וימינה קיבלו שמונה מנדטים כל אחת, וכך גם ישראל ביתנו. העבודה והמחנה הדמוקרטי קיבלו כל אחת חמישה מנדטים, דבר שאומר שהן עברו את אחוז החסימה.