ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים היום (ראשון) פגישות עם ראשי מפלגות הימין, על מנת לתחזק את הבלוק הימני שהקים לאחר הבחירות. תחילה נועד עם יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שאמר כי אין לו כוונה לעבור מחנה. "אני שומע מאז הבחירות כנראה משאלות לב בשמאל, בכחול לבן, שש"ס תעזוב את נתניהו ותעבור לשמאל"' אמר דרעי בישיבת סיעת ש"ס בכנסת. "אני שומע גם קופלימנטים עלי שאני בחור חכם וכו'. גם מביאים ראיה שלא השתתפתי במפגש הימין. זה לא נכון. אני יזמתי את הבלוק. צר לי לאכזב את כולם. ש"ס תמשיך להיות בצד של נתניהו. נקודה".



עוד אמר שר הפנים כי "לא נוותר על ההתיישבות ועל העקרונות ומי שפסל אותנו וחצי מהעם עם הקמפיין של ממשלה חילונית וניסה לנהל קמפיין ולהוריד כל זיקה יהודית מהמדינה אנחנו לא נשכח את זה. אנחנו מחויבים לכל ממשלה שתהיה מחויבת לציון היהודי". לדבריו, "ש"ס, למרות מערכת בחירות של הסתה, הצליחה בקמפיין מאד יהודי ורגוע. בזמנו היתה תכנית של ארץ נהדרת שאני זוכר בזמנו שפגעו ברב עובדיה זצ״ל. והפעם הם עשו שיר שבט אחים ואחיות והיחידי שלא מופיע שם זה אריה דרעי כי הם לא מצאו משהו שלילי שאמרנו".



לבסוף הצהיר דרעי כי מפלגתו תמליץ להטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו והוסיף: "בערב הרחמים והסליחות אני קורא לפיוס ואחדות. אני קורא לבני גנץ, ראש הממשלה קרא לך לשבת בארבע עיניים. חבל שלא הסכמת. עוד לא מאוחר. הוא מייצג אותנו. אתה עוד יכול לעשות זאת. העם רוצה את זה".



גם ביהדות התורה מבהירים כי הם הולכים עם נתניהו. לאחר פגישתו של ראש הממשלה עם סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני, סוכם על המשך גיבוי חד משמעי לנתניהו יחד עם 'בלוק הימין'.



אחרי דרעי נועד נתניהו עם ראשי ימינה. שר החינוך רפי פרץ כתץב לאחר מכן בטוויטר, כי "מלבד הדברים שעל הסדר ביקשתי ממנו שיעלה בקשה בפני נשיא ארה״ב דונלד טראמפ לאפשר ליונתן פולארד לעלות ארצה עוד לפני ראש השנה. זו בקשה אלמנטרית ובסיסית שאנו מקווים מידיד ישראל כמו טראמפ להיענות אליה. למען מדינת ישראל ועם ישראל בשבוע האחרון של השנה-אין ראוי מזה".